2008. gadā visvairāk skatītais TV kanāls — LNT

Apollo
0 komentāru

Pēc mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras «TNS Latvia» datiem, 2008. gadā visvairāk skatītais TV kanāls bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji veltījuši 19,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Par otro biežāk skatīto kļuvis kanāls TV3, tā vērošanai veltīti 15,4%. Savukārt trešajā vietā ierindojies  kanāls LTV1 un  PBK, katram veltīti pa 10,7% no kopējā TV skatīšanās laika.

2008. gadā visvairāk skatītais TV kanāls — LNT

Foto: «Apollo»

Kanālam LTV7 veltīti 4,6%, kanālam «3+» — 4%, bet kanālam «TV5 Rīga» — 3,3% laika. Kanālam «RenTV Baltija» veltīti 2,5%, savukārt kanālam TV6 — 1,3%. Vienāda skatīšanās laika daļa — katram pa 0,4% — ir bijusi kanāliem PBMK un «RTR Planeta Baltija». Jāpiebilst, ka kanāls «RTR Planeta Baltija» pētījumā tika iekļauts no 2008. gada 1.novembra. Kanālam «MTV Latvija» veltīti 0,2% no kopējā TV skatīšanās laika, savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai — 24,7%, bet video un DVD skatīšanai — 2,5%.

Salīdzinot ar 2007. gadu, laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, palielinājies par 12 minūtēm, 2008. gadā vidēji dienā sasniedzot četras stundas un 58 minūtes.

Arī Lietuvā un Igaunijā laiks, ko viens TV skatītājs vidēji dienā pavadījis pie TV ekrāna, 2008. gadā ir palielinājies. Lietuvā tas palielinājies par 10 minūtēm un vidēji dienā bijis četras stundas un 50 minūtes. Savukārt Igaunijā viens TV skatītājs vidēji dienā pie TV ekrāna pavadījis piecas stundas un 17 minūtes, tas ir par piecām minūtēm vairāk nekā 2007. gadā.

Par gada visvairāk skatīto pārraidi kļuvis LTV1 kanāla pārraidītais 53. Starptautiskā «Eirovīzijas» dziesmu konkursa fināls, ko vērojuši vidēji 16,6% jeb 364,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Arī 2007. gadā Starptautiskais «Eirovīzijas» dziesmu konkursa fināls bija gada visvairāk skatītais raidījums, komentē «TNS Latvia» mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs.

Otrajā vietā ierindojies Latvijas 90 gadu jubilejai veltīts gaismas priekšnesums kanālā LTV1, to vērojuši vidēji 16,2% jeb 356,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Savukārt trešajā vietā ierindojies šovs «Dejo ar zvaigzni 2» kanālā TV3, to vērojušo vidēji 14,5% jeb 319,5 tūkstoši.

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Ko zvaigznes sola šonedēļ?

Vairāk

Ko zvaigznes sola šomēnes?

Vairāk

Valūtu kursi

23.10.2017
Ienākt apollo.lv