44% iedzīvotāju uzskata, ka reklāmas ietekmē vēlēšanu rezultātus

Apollo
0 komentāru

Aptaujā noskaidrots, ka aptuveni 2/5 ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka reklāmu daudzums (presē, TV, radio un citur) pirms Saeimas vēlēšanām lielā mērā ietekmē to rezultātus: 15% uzskata, ka reklāma ļoti lielā mērā ietekmē vēlēšanu rezultātus, bet 29% uzskata, ka reklāmu daudzums drīzāk ietekmē Saeimas vēlēšanu rezultātus.

44% iedzīvotāju uzskata, ka reklāmas ietekmē vēlēšanu rezultātus

Foto: Apollo, R.Oliņš

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu «900 sekundes» 2010.gada aprīlī veiktais pētījums liecina: katrs ceturtais aptaujātais (24%) uzskata, ka reklāmu daudzums pirms Saeimas vēlēšanām ne ietekmē, ne neietekmē Saeimas vēlēšanu rezultātus.

11% uzskata, ka reklāma pirms Saeimas vēlēšanām drīzāk neietekmē vēlēšanu rezultātus, bet 14% aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka reklāmu daudzums pirms Saeimas vēlēšanām nemaz neietekmē to rezultātus.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

20.08.2017
Ienākt apollo.lv