«airBaltic» reisā no lidmašīnas izliek māti ar bērnu

Apollo
320 komentāri

Pēdējo nedēļu notikumi aviosabiedrībā «United Airlines» likuši sarosīties arī citu aviokompāniju klientiem, ziņojot par gadījumiem, kad tie lūgti pamest lidmašīnu, tās pārpildījuma dēļ. Pie portāla Apollo vērsās lasītāja Sarmīte, kura nesen nepatīkamu starpgadījumu piedzīvojusi tepat Latvijā, proti, ar mazu bērnu pie rokas, sievietei liegta iespēja lidot ar «airBaltic» reisu, uz kuru biļetes nopirktas teju pusgadu iepriekš. 

«airBaltic» reisā no lidmašīnas izliek māti ar bērnu

Foto: Evija Trifanova/LETA

Sarmītes lidojums uz Hamburgu bija paredzēts otrajās Lieldienās, 17. aprīlī, izlidojot no lidostas «Rīga» ar aviokompāniju «airBaltic». Lai gan biļetes tikušas iegādātas jau pērnā gada novembrī, reģistrācija veikta internetā un arī sēdvietas jau iedalītas, īsu mirkli pirms izlidošanas sievietei paziņots, ka lidot konkrētajā reisā viņa tomēr nevarēs. 

«Es biju šokā - kādēļ izvēlējās tieši mani ar bērnu nelaist uz borta? Tādēļ, ka esmu sieviete un man līdzās nobijies, bezpalīdzīgs bērns? Kad izmisumā jautāju, ko man darīt, darbinieks ieteica pagaidīt, jo, iespējams, uz reisu neatnāks visi, kas tam pieteikušies. Tā nenotika,» stāsta Sarmīte. 

Tālākais Sarmīti izbrīnījis vēl vairāk: kad viņa vērsusies informācijas centrā pēc palīdzības, neviens neesot neko zinājis par konkrēto situāciju, tikai iedots buklets, kur uzrakstīt sūdzību. 

«Jautāju, ko lai daru? Hamburgā mani gaidīja vīrs ar četrus gadus vecu bērnu. Tad man piedāvāja lidot ar nākamo reisu caur Amsterdamu. Es biju izmisumā - mūs mētāja no viena gala uz otru, līdz beidzot nokļuvām reisā uz Amsterdamu. Esmu šokā par «airBaltic» attieksmi,» stāsta Sarmīte. 

Portāls Apollo sazinājās ar aviokompāniju «airBaltic», lai noskaidrotu notikušā apstākļus. Kā pastāstīja «airBaltic» pārstāvis Jānis Vanags, situācija ir piefiksēta un tiekot risināta. 

«Es gribu uzsvērt, ka mēs tiešām ļoti atvainojamies klientam, ka šāda situācija radusies. Mūsu kompānija piedāvāja klientei lidojumu 20 minūtes vēlāk, kā arī kompensāciju 616 eiro apmērā, 313 eiro katram. Mums vēl nav informācijas, vai kompensācija ir pieņemta, bet «airBaltic» vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām,» komentēja Vanags. 

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

25.11.2017
 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

25.11.2017
Ienākt apollo.lv