Aptauja: 50% Latvijas iedzīvotāju 18. novembra svētku maltītei atvēlēs līdz € 20

Apollo
100 komentāri

Puse jeb 50% Latvijas iedzīvotāju 18.novembra svētku maltītei plāno atvēlēt līdz 20 eiro, liecina SIA «Maxima Latvija» veiktā aptauja.

Aptauja: 50% Latvijas iedzīvotāju 18. novembra svētku maltītei atvēlēs līdz € 20

Foto: Ieva Čīka/LETA

Vēl 35% iecerējuši tērēt 21 līdz 40 eiro, savukārt 10% svētku maltītei tērēs 41 līdz 60 eiro, bet vēl 5% minēja, ka svētku maltītei atvēlēs vairāk nekā 61 eiro.

Trīs populārākie ēdieni, ko šajos svētkos iedzīvotāji iecerējuši likt galdā, ir karbonāde ar kartupeļiem, štovēti kāposti ar desiņām, bet desertā lielākā daļa izvēlēsies torti «Cielaviņa». Savukārt rupjmaize un kartupeļi, pēc aptaujas dalībnieku domām, ir tie produkti, kas garšo teju katram Latvijas iedzīvotājam.

«Maxima Latvija» Biznesa analītikas departamenta direktore Zane Kaktiņa norādīja, ka šie latviskie produkti veido arī nozīmīgu daļu pircēju groziņos.

«Šogad kartupeļu pārdošanas apjomi, salīdzinot ar pagājušo gadu, «Maxima Latvija» veikalos pieauguši par 12%. Savukārt rupjmaizes pārdošanas apjomi palielinājušies par 2%. Kartupeļi, kā arī rupjmaize, tāpat kā vēl vairāki produkti, kā torte «Cielaviņa» un citi, ko iedzīvotāji iecienījuši svētkos, tiks likti klientu groziņos šajā nedēļā arvien biežāk. Taču visbūtiskākais pārdošanas apjomu pieaugums prognozējams sākot no šīs piektdienas, kad liela daļa iedzīvotāju pēc darba dosies uz veikaliem, lai sagādātu visu nepieciešamo svētku brīvdienām,» prognozēja Kaktiņa.

Biezpiena sieriņi «Kārums», «Laimas» šokolādes konfektes un torte «Cielaviņa» jau vairākus gadus ir aptaujas dalībnieku visiecienītākie Latvijas produkti.

Šogad vidēji viens pircējs «Maxima Latvija» veikalos ir iegādājies teju 29 biezpiena sieriņus «Kārums», gandrīz vienu kilogramu «Laimas» šokolādes konfektēm un vairāk nekā vienu torti «Cielaviņa».

Savukārt internetveikalā «e-maxima.lv» iedzīvotāji šogad torti «Cielaviņa» iegādājušies par 7% vairāk nekā pagājušajā gadā, «Laimas» šokolādes konfektes - par 86% vairāk, bet biezpiena sieriņu «Kārums» - par 35% vairāk.

«Šonedēļ iedzīvotāji ievērojami vairāk pasūta gan torti «Cielaviņa», gan kartupeļus, gan svaigus, gan štovētos kāpostus. Līdz ar to varam secināt, ka gatavošanās svētku brīvdienām sākusies laicīgi. Jāpiebilst, ka šonedēļ vairāki uzņēmumi pasūtījuši gan «Laimas» šokolādes konfektes, gan zefīrus. Tāpat liela interese ir par sarkanbaltsarkanajām piespraudītēm,» atzīmēja internetveikala «e-maxima.lv» vadītāja Sanita Bērziņa.

Aptauja par svētku svinēšanas paradumiem bija izvietota «Maxima Latvija» mājalapā laika posmā no 6.novembra līdz 14.novembrim, tajā kopumā piedalījās 986 respondenti.

Jau ziņots, ka «Maxima Latvija» apgrozījums pagājušajā gadā bija 694 miljoni eiro, kas ir par 0,7% vairāk nekā 2015.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās par 37,5% un bija 11,98 miljoni eiro.

«Maxima Latvija» reģistrēta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. «Maxima Latvija» pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai «Lincoln Land Erste B.V», liecina «Firmas.lv» informācija. Patlaban «Maxima» veikalu tīklu veido triju formātu 154 veikali - 126 «Maxima X», 24 «Maxima XX» un četri «Maxima XXX» veikali -, kas atrodas 46 apdzīvotās vietās Latvijā.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

18.11.2017
Ienākt apollo.lv