Arī šajos Ziemassvētkos neatsakās no saldumu baudīšanas

Apollo
0 komentāru

Saldumu ražotāja AS «Laima» pārdošanas dati līdz decembra vidum liecina, ka Latvijas iedzīvotāji neatsakās no saldumu baudīšanas arī šajos Ziemassvētkos, biznesa portālu «Nozare.lv» informēja AS «Laima» mārketinga vadītāja Dace Kokina.

Arī šajos Ziemassvētkos neatsakās no saldumu baudīšanas

Foto: Evija Trofanova/LETA

Viņa stāsta, ka saldumu pārdošanas apjomi sasniedz 98% no plānotā.

Šogad pircēju izvēli ļoti ietekmē cena. Tas secināms no trijiem populārākajiem produktiem - pieprasītākais ir dāvanu komplekts «Ziemas velte», kura cena nepārsniedz divus latus, tam seko šokolādes tāfelītes, kuru cena nepārsniedz vienu latu, un kārbas «Asorti».

No šokolādes tāfelītēm līdere ir 100 gramu tāfelīte «Laima», rūgtā šokolāde, kuras pārdošanas apjoms ir 15 tonnas. Līdz decembra vidum realizēts jau aptuveni 43 tonnas dažādu šokolādes tāfelīšu. Šogad tirgū tiek piedāvāts jauns produkts - tumšās šokolādes konfektes «Lukss» 140 gramu iepakojumā. Patlaban tā pārdota 110% apmērā no plānotajiem pārdošanas apjomiem.

Tradicionāli lielākais Ziemassvētku produktu eksports ir uz Krieviju un Vāciju, tas noticis arī šogad. Pateicoties jauniem pārdošanas kanāliem Krievijā, «Laima» palielinājusi produktu klāstu un izplatību. Minētajiem tirgiem tiek veidots īpašs produktu dizains. Populārākie produkti ir kārbas «Asorti» un «Pajūgs». To pārdošanas apjoms sasniedz aptuveni 40 tonnas. Zefīra šokolādē «Ņežnostj» pārdošanas apjoms ir aptuveni astoņas tonnas, kopumā sasniedzot 100% no plānotās pārdošanas apjomiem Krievijā.

Jaunais produkts «Lukss» - 140 gramu tumšās šokolādes konfektes - ir ieņēmis stabilu pozīciju tirgū gan Krievijā, gan Lielbritānijā, kā arī jaunapgūtajos tirgos, piemēram, Gruzijā.

Šogad «Laima» Ziemassvētku produktus varēs baudīt arī Azerbaidžānas, Gruzijas, Kipras, Portugāles un Grieķijas iedzīvotāji. Kopējie eksporta pārdošanas apjomi pašlaik sasniedz aptuveni 100% no plānotā.

«Laima» šogad Ziemassvētku produktu tirdzniecību uzsāka novembrī, kad tirdzniecības vietās tika izvietoti stendi - improvizēti «Laimas» pulksteņi kā zīme, kur atrodami vietējā saldumu ražotāja produkti. «Šogad jau no aprīļa sākām gatavoties Ziemassvētku laikam. Tradicionāli tā ir gada lielākā pārdošanas iespēja, taču šogad darbs bija sarežģītāks. Ģimenes budžets ir lielā mērā samazinājies, saldumi nav pirmās nepieciešamības prece. Patērētāju izvēlē noteicošais vārds pieder cenai. Kopumā prognozējām, ka pārdošanas apjoms varētu samazināties ap 10%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu,» stāsta Kokina.

Kā ziņots, pagājušajā gadā «Laimas» konsolidētais apgrozījums bija 44,96 miljoni latu, kas ir par 5% vairāk nekā 2007.gadā, bet zaudējumi - 1,05 miljoni latu, liecina informācija Uzņēmumu reģistru apkalpojošajā firmā «Lursoft».

«Laimas» mātesuzņēmuma apgrozījums pērn bijis 32 611 914 lati, kas ir 2,5% vairāk nekā 2007.gadā. Mātesuzņēmums pērn nopelnījis 442 885 latus, kas, salīdzinot ar 2007.gadu, ir gandrīz trīs reizes mazāk. 2007.gadā uzņēmums nopelnīja />/>/>  1 201 156  1 201 156  />/>/>/>  1 201 156  1 201 156 /> latus, kas bija par 4% mazāk nekā 2006.gadā.

«Laimas» akcijas pieder Zviedrijas uzņēmumam «NP Confectionary AB».

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

21.10.2017
Ienākt apollo.lv