Atvērts jauns Latvijas dizaineru veikals Attēlu galerija

Apollo
7 komentāri

Atvērts jauns izcila dizaina Latvijas modes konceptveikals Taste Latvia

Tirdzniecības centrā Spice durvis vēris otrais konceptveikals Taste Latvia, tādējādi kļūstot par pirmo Latvijas modes veikalu Daugavas kreisajā krastā. Jaunatvērtā Taste Latvia pievienotā vērtība ir tā izcilais dizains, kuru radījusi Latvijas arhitektūras balvas ieguvēja arhitekte Brigita Bula.

«Koncepta Tase Latvia paplašināšanās tika lolota jau ilgu laiku. Tas ir liels biznesa izaicinājums un likumsakarīga attīstība vienlaicīgi. Bija skaidrs, ka jaunajam Taste Latvia veikalam ir jābūt t/c Spice tā atrašanās vietas un pircēju auditorijas dēļ. Mēs patiesi ceram, ka šī veikala atvēršana tiks uztverta kā sava veida dāvana Latvijas modes pircējiem, un aizvien plašāks kļūs to klientu pulks, kuri dod priekšroku Latvijas modei pretēji plaša patēriņa ārzemju zīmoliem,» stāsta veikalu Taste Latvia īpašniece Dita Danosa.

Arhitekte Brigita Bula ir radījusi arī iepriekšējo Taste Latvia veikalu dizainu. T/c Spice konceptveikala dizains «tapis kā melnbalts, grafisks stāsts par medībām Latvijas meža biezoknī, kuru iekārojamākā trofeja ir Latvijā radīta mode». Veikala īpašais iekārtojums radīts, sadarbojoties Latvijas modes patronesei Ditai Danosai, arhitektei Brigitai Bulai, grafikas dizainerim Kirilam Kirasirovam un būvniekam Edijam Grunsbergam.

Dizaineru individuālais rokraksts caurstrāvo ikvienu no Taste Latvia sortimentā atrodamajiem vairāk nekā 20 Latvijas modes un dizaina zīmolu apģērbiem, aksesuāriem un mājas lietām. Veikala piedāvājumā ir apģērbi un aksesuāri pieaugušajiem un bērniem, ko radījuši tādi latviešu dizaineri kā Natālija Jansone, Aleksandrs Pavlovs, Keita, Salt, Recycled.lv, Narciss, One Wolf, Paiya, QooQoo, Baiba Ripa, Feltstyle, Buduart, Bug, Cinnamons, Ginta Sičeva, Ingūna Kleina, Amoralle, Christiana Laure, Leny Tomy Factory, Colorlicious, Paade, Petra un Hebe. Veikalā iegādājamas arī zīmolu Munio, An&Angel, Baiba Linga Bērziņa, Purpurs un Patte dizaina mājas lietas.

Taste Latvia tapis pēc unikāla konceptveikala principa, kas paredz netradicionālu dizaina risinājumu klātbūtni, lai patērētājiem reprezentētu Latvijas modes un dizaina preces kā kopumu. Tas satur aicinājumu izvēlēties veikalu kā ierastu tikšanās punktu. Satikšanās punkts var tikt izprasts dažādi – vieta, kur satikt Latvijas modi, veikals, kur meklēt savējos vai vienkārši satikties. Pirmais konceptveikals Taste Latvia tika atvērts 2010. gada decembrī t/c Galerija Centrs, tam sekojuši vairāki pop-up veikali.

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Jaunākais no izklaides

Vairāk

Valūtu kursi

19.11.2017
Ienākt apollo.lv