«Balta» nodrošinās OCTA tiešo atlīdzību procesu ārpus tiešo zaudējumu regulēšanas sistēmas

Apollo
5 komentāri

Apdrošināšanas sabiedrība «Balta» (RSA Grupa) uzskata, ka Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja organizētās diskusijas un nemitīgās izmaiņas Tiešās zaudējumu regulēšanas (TZR) sistēmas reglamentējošo dokumentu projektos kavē efektīvu TZR ieviešanu, tādēļ tā ir pieņēmusi lēmumu sistēmai nepievienoties. Tā vietā ar mērķi rūpēties par klientu ērtībām OCTA atlīdzību procesā «Balta» saviem OCTA klientiem drīzumā piedāvās individuālu risinājumu.

«Balta» nodrošinās OCTA tiešo atlīdzību procesu ārpus tiešo zaudējumu regulēšanas sistēmas

Apdrošināšanas sabiedrība «Balta» ir aktīvi iesaistījusies Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja vadītajā TZR sistēmas ieviešanas procesā. Taču, saskaroties ar TZR sistēmas dokumentu projektu sagatavošanas nemitīgajām izmaiņām un ieilgušajām diskusijām, kas rada bažas un neskaidrības par to, kad un kā TZR sistēma vispār varētu darboties, apdrošināšanas sabiedrība «Balta» ir nolēmusi tai nepievienoties un saviem klientiem piedāvāt citu risinājumu.

«Kā liecina gan mūsu veiktā fokusgrupu aptauja, gan arī regulāri klientu lūgumi, lielākā daļa OCTA polišu īpašnieku tiešo zaudējumu regulēšanas procesu uzskata par būtisku pakalpojumu, ko viņi vēlētos saņemt pie sava apdrošinātāja, nevis patērēt spēkus, pēc negadījuma meklējot vainīgā apdrošinātāju. Fokusgrupas aptaujā auditorijas ar dažādiem ienākumiem šai iespējai sniedza visaugstāko iespējamo vērtējumu, tādējādi norādot, ko viņi sagaida no OCTA produkta un sava apdrošinātāja.

TZR sistēmas, kas nosaka veidu, kā apdrošinātāji savā starpā norēķinās, izveide nav pašmērķis. Svarīgākais ir nodrošināt klienta vajadzības – saņemt OCTA atlīdzības pakalpojumu pie sava apdrošinātāja. Turklāt mūsu primārais uzdevums, uzņemoties papildu rūpes, ir nodrošināt klientiem saprotamu pakalpojumu, ko garantē stabila un caurspīdīga regulēšanas sistēma.

Diemžēl šī brīža TZR sistēmas iestrādes nerada pārliecību par to, tāpēc, lai īstenotu mūsu klientu vēlmes, esam nolēmuši sistēmai nepievienoties, bet meklēt citu optimālu risinājumu un to drīzumā piedāvāt,» skaidro apdrošināšanas sabiedrības «Balta» prezidents Tonijs Čodrijs (Tony Chaudhry).

Atgādinām, ka pērn oktobrī tika pieņemtas Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas jeb OCTA likuma izmaiņas, kas paredzēja ieviest tiešo zaudējumu regulēšanu. Sistēma paredz, ka nelaimes gadījumā cietušais pēc atlīdzības varēs griezties pie savas apdrošināšanas sabiedrības, nevis vainīgā apdrošinātāja, kā tas bija līdz šim. Pieņemtās likuma izmaiņas sniedz iespēju apdrošinātājiem pēc brīvprātības principa pievienoties tiešo zaudējumu regulēšanas sistēmai.

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Apollo E-veikali

21

2014. gada 21. decembris

Vārda dienas

Saulcerīte, Tomass, TomsSaulceris, Saulgaida, Saulgaitis, Tomašs, Tomijs, Tumašs

Apollo Izglītība

Laika ziņas

Vairāk
Mākoņains
Rīga pašreiz +3 ℃
Mākoņains

Vējš: 7 m/s

Saule lec: 08:59
Saule riet: 15:43
Dienas ilgums: 6:44

Apollo Tūrisms

Valūtu kursi

21.12.2014
Ienākt apollo.lv