Baltijā nonācis jaunais «Opel Cascada» kabriolets Attēlu galerija

Apollo
7 komentāri

Vācijas autobūves uzņēmuma «Opel» jaunais vissezonu kabriolets «Cascada» ir klasisks četrvietīgs automobilis ar elegantu, pagarinātu siluetu un kvalitatīvu mīksto jumtu. Pozicionēts «Opel» modeļu klāsta galvgalī, «Cascada» tiek prezentēts kā vidējā izmēra kabriolets ne tikai tā gabarītu dēļ, bet arī elegances, premium līmeņa tehnoloģiju un aprīkojuma.

Pateicoties savai īpaši stingrajai virsbūvei, «HiPerStruts» priekšējai piekarei, kas sākotnēji tika izstrādāta augstas veiktspējas «Insignia OPC» versijai, un «FlexRide» adaptīvajiem amortizatoriem, nodrošina precīzu braukšanu. Brīvdabas sajūtu vadītājam un pasažieriem ļauj izbaudīt premium līmeņa mīkstais jumts, ko, nospiežot pogu, iespējams atvērt 17 sekunžu laikā, pat braucot ar ātrumu līdz pat 50 km/h.

 Laikā, kad automašīna atrodas uz vietas, jumta atvēršanu un aizvēršanu var kontrolēt arī ar tālvadības pulti. Tāds aprīkojums kā elektroniskie drošības jostu padevēji, elektroniskā Easy Entry sistēma, ekskluzīvā Nappa ādas apdare, ventilējamie ergonomiskie sēdekļi un neredzamās, taču mūžam modrās drošības sistēmas, padarīs dzīvi mierīgu un drošu.

Pēc vairākām kompakto kabrioletu «Kadett» un «Astra» paaudzēm, autoražotājs ar «Cascada» atgriežas pie vēsturiskām tradīcijām un piedāvā prestižu un neparastu vidējā izmēra modeli ar četrām sēdvietām un mīksto jumtu, kas atgādina 50. un 60. gadu kabrioletus kā «Kapitän» un «Rekord», bet jaunā, mūsdienīgā.

«Opel Cascada» kabrioletam ir pieejams plašs motoru spektrs. Piedāvājumā vismazākais ir 1,4 litru benzīna turbo agregāts, kas tiek kombinēts ar manuālo sešpakāpju transmisiju un ir pieejams divās jaudas versijās - 120 zirgspēki (ZS) un 140 ZS.

Šobrīd «Cascada» motoru klāsta izcilākais eksemplārs ir 1,6 «SIDI Turbo ECOTEC» benzīna dzinējs. Šis vidējā izmēra tiešās iesmidzināšanas agregāts ir pilnībā jaunas motoru paaudzes pārstāvis, kas savu debiju piedzīvo jaunajā kabrioletā un būs pieejams citos vidējā izmēra un kompakto automobiļu modeļos.

Tā jauda ir 170 ZS, un, starp 4,250 un 6,000 apgriezieniem minūtē, pateicoties overboost funkcijai, griezes moments spēj sasniegt 280 ņūtonmetru (Nm) atzīmi - labākie griezes momenta lielumi 1,6 litru turbodzinējam šajā jaudas kategorijā. Šis dzinējs ir pieejams ar manuālo sešpakāpju pārnesumkārbu un Start/Stop sistēmu vai ar jaunākās paaudzes automātisko sešpakāpju transmisiju. Jaudīgais dzinējs patērē vien 6,3 l/100 km un saražo 148 g/km kaitīgos CO2 izmešus.

Dīzeļdzinēju piedāvājums, kas savu debiju piedzīvos vēl pirms vasaras, ietver jauno un izsmalcināto 2,0 «CDTI BiTurbo» dzinēju ar 195 ZS jaudu un iespaidīgo 400 Nm griezes momentu. Izmantojot moderno sekvenciālo divu turbokompresoru tehnoloģiju, tiek nodrošināts augstas veiktspējas un lieliskas degvielas ekonomijas apvienojums. Uz 100 kilometriem tiek vidēji patērēti 5,2 litru degvielas. Dzinējs ir komplektēts kopā ar sešpakāpju manuālo transmisiju un Start/Stop sistēmu.

Plaši zināmais un ekonomiskais 2,0 CDTI dzinējs ar 165 ZS ir pieejams gan ar sešpakāpju manuālo, gan automātisko pārnesumkārbu.

Pat ar šo bagātīgo standartaprīkojumu «Cascada» modeļa, kurš jau ir pieejams pasūtīšanai, cena ir ļoti pievilcīga - sākot no 22,197 eiro.

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Valūtu kursi

24.11.2017
Ienākt apollo.lv