Cilvēki arvien vairāk ceļojumus pērk iepriekšpārdošanā

Apollo
0 komentāru

Cilvēki arvien vairāk ceļojumus izvēlas iegādāties iepriekšpārdošanā, intervijā biznesa informācijas portālam «Nozare.lv» atzina tūroperatora «Tez Tour» direktors Baltijas valstīs Konstantīns Paļgovs.

Cilvēki arvien vairāk ceļojumus pērk iepriekšpārdošanā

Foto: Reuters/Scanpix

Viņš pastāstīja, ka Eiropā prakse, ka cilvēki savus ceļojumus pērk iepriekšpārdošanā, ir ļoti izplatīta un pastāv jau ilgu laiku, tomēr Latvijā līdz šim šādi paradumi nebija tik izplatīti kā citur Eiropā.

«Krīzes laikā sākam rīkoties līdzīgi kā attīstīto Eiropas valstu iedzīvotāji, kuri ceļojumus pērk jau ilgu laiku iepriekš,» stāstīja Paļgovs, norādot, ka jaunās tendences liecina par to, ka cilvēki daudz vairāk sākuši plānot savus izdevumus un ģimenes budžetu.

Pēc Paļgova teiktā, patlaban aptuveni 90% no visiem ceļojumiem tiek pirkti iepriekšpārdošanā, bet atlikušie 10% ceļojumu izvēlē dod priekšroku pēdējā brīža piedāvājumiem, tomēr divus līdz trīs gadus iepriekš cilvēki daudz vairāk gaidījuši līdz pēdējā brīža piedāvājumiem.

«Cilvēki patiesībā meklē nevis pēdējā brīža piedāvājumu, bet gan zemāko cenu, kas arī ir viens no galvenajiem ceļojumu izvēles kritērijiem,» pārliecināts ir tūroperatora direktors.

Latvijas situācijā ceļojumu iepriekšpārdošanu kavējusi jauno tirgus spēlētāju ienākšana biznesā, kas īstenojuši cenu dempinga politiku.

«Kompānijas, kas īstenoja cenu dempinga politiku, patlaban ir uz bankrota sliekšņa,» sacīja Paļgovs, norādot, ka cenu dempings Latvijā patlaban nav vērojams, bet tas ir vērojams Lietuvā un arī Igaunijā.

Lietuvā tūroperatoru biznesā savas pozīcijas vēloties nostiprināt vairākas kompānijas, kas īsteno ļoti kritiski vērtējamas mārketinga aktivitātes, bet, lai gan «Tez Tour» ir pārstāvēts arī Lietuvā, tas šajās tūroperatoru cenu kaujās neiesaistās, jo uzskata sevi nevis par lētāko pakalpojumu sniedzēju, bet gan kvalitatīvāko. «Mēs labāk pārdosim mazāk, bet nodrošināsim saviem klientiem garantēti labu un kvalitatīvu atpūtu,» uzsvēra «Tez Tour» vadītājs.

Kā ziņots, tūrisma operators «Tez Tour» pagājušajā gadā nopelnījis 169 781 latu, kas ir par 22,5% vairāk nekā 2007.gadā, kad uzņēmuma peļņa bija 138 644 lati.

Kā liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA «Lursoft» informācija, tūrisma kompānijas apgrozījums pērn sasniedzis 22,49 miljonus latu, kas ir par 42,8% vairāk nekā 2007.gadā, kad šis rādītājs bija 15,75 miljoni latu.

Kā iepriekš aģentūru LETA informēja SIA «Tez Tour» valdes loceklis Konstantīns Paļgovs, pērn «Tez Tour» Latvijā apkalpoja aptuveni 50 000 tūristu. Saskaņā ar uzņēmuma aprēķiniem katrs četrdesmitais Latvijas iedzīvotājs pērn ceļojis ar «Tez Tour».

«Līdz šim neviens tūrisma operators Latvijā nebija apkalpojis tik daudz tūristu gada laikā,» uzsvēra Peļgovs.

«Tez Tour» biroji darbojas Spānijā, Bulgārijā, Turcijā, Ēģiptē, Taizemē, Ukrainā, Lietuvā, Baltkrievijā, Krievijā, Rumānijā, Kazahstāna, Kubā, Dominikānā, Maldivu salās, Armēnijā, Grieķijā un Igaunijā.

Savu pārstāvniecību «Tez Tour» Latvijā atklāja 2002.gadā.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

24.11.2017
Ienākt apollo.lv