Cilvēki vispirms atsakās no saldumu iegādes

Apollo
0 komentāru

Sarūkot ienākumiem, iedzīvotāji Latvijā vispirms atsakās no saldumiem, otrdien vēsta «Diena», atsaucoties uz mārketinga kompānijas «Nielsen» interneta aptauju un tirgotājiem.

Cilvēki vispirms atsakās no saldumu iegādes

Foto: Lita Krone/LETA

Pēc «Nielsen» datiem, Latvijas pircēji mazāk pērk šokolādes tāfelītes, batoniņus un konfektes, noliedzot prognozi, ka saldumi varētu būt viens no mierinājuma avotiem krīzes laikā, līdzīgi agrāk aprakstītajam lūpu krāsas efektam. 47% aptaujas dalībnieku atzinuši, ka saldumus joprojām iegādājas, taču izvēlas lētākas šokolādes tāfelītes, batoniņus un konfektes.

Veikalu tīkla «Maxima» pārstāvis Ivars Andiņš atklāj, ka veikalos «Maxima» saldumi janvārī pirkti nedaudz mazāk. Savukārt veikalos «Rimi» našķu apgrozījums šā gada janvārī bijis līdzīgs pagājušā gada pirmā mēneša rādītājiem, pirms Valentīna dienas februārī un 8. marta krietni pieaugot, «Dienu» informēja «Rimi Latvija» pārstāve Zane Eniņa.

Dati par alkohola patēriņu gan ir atšķirīgi. Pēc «Nielsen» aptaujas, Latvijā alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu iegāde šā gada sākumā, salīdzinot ar pērno rudeni, ievērojami sarukusi — gāzētie bezalkoholiskie dzērieni pirkti par 31% mazāk, degvīns — par 28%, alus — par 26%, vīns — par 21% mazāk.

No trim Baltijas valstīm Latvijā patēriņš, salīdzinot ar rādītājiem pērn oktobrī, kopumā samazinājies visvairāk — 54% respondentu pērk mazāk pārtikas un citu patēriņa preču. Igaunijā ikdienas patēriņu samazinājuši 44%, Lietuvā — 47% aptaujas dalībnieku.


Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

19.08.2017
Ienākt apollo.lv