«Citroen» 90 gadu jubileja

Apollo
0 komentāru

90 tehnoloģisku inovāciju un automobiļu radīšanas gadi
1919. gadā radītais «Citroen» zīmols šogad svin 90. gadadienu. «Citroen» piemīt spēcīga kultūra, kā iemesls ir nelokāmā vēlme saprast, pārsteigt un apmierināt savus klientus.
«Citroen» vienmēr ticis veidots, domājot par nākotni. 1919. gadā apgrozībā laistais Type A modelis bija Eiropā pirmā masveidā ražotā automašīna. Pirms 75 gadiem Traction Avant diktēja noteikumus, kādam jābūt modernam automobilim. 2CV sniedz visiem pieejamu brīvību, braucot ar automobili. DS iemiesoja spēju progresēt. Marka savā gadadienā sniedz tieši to, kas vajadzīgs, pirmajā ceturksnī laižot klajā C3 Picasso «spacebox» un gada beigās – jauno C3 «visiodrive».

«Citroen» 90 gadu jubileja

Foto: Reuters/«Scanpix»

90 kreatīvu automašīnu gadi
«Citroen» ir visvairāk kolekcionētais auto zīmols pasaulē. Ražojot savu laiku simboliskākās automašīnas – tai skaitā Type A, Traction Avant, 2CV un DS, līdz ar nesenākajiem Berlingo, C4 Picasso un jauno C3 – «Citroen» vienmēr ir bijusi moderna un radoša pieeja mobilitātei.

90 inovāciju gadi
Vakardiena ar pirmo priekšējo riteņu piedziņas automašīnu Traction, šodiena ar Stop & Start tehnoloģiju un rītdiena ar hibrīda dīzeļmotoriem – «Citroen» vīzija ir «Kreatīvas tehnoloģijas».
Visvairāk tas nozīmē vienkāršu tehnisko un zinātnisko robežu pārkāpšanu, lai izdarītu pareizās izvēles – noderīgas un pārsteidzošas izvēles jaunu automašīnu un pakalpojumu veidolā, tādējādi ilustrējot Kreatīvu tehnoloģiju saukli.

90 iekarošanas gadi
«Citroen» ir iegājis motosporta vēstures grāmatās, Pasaules rallija čempionātā iegūstot četrus Ražotāja titulus un piecus Vadītāju titulus ar Sebastjanu Lēbu un Danielu Elenu. Šāda bagātīga vēsture – no rallija reidiem līdz kruīziem (croisières) – ir apliecinājums zīmola meistarīgajām tehnoloģijām un sacensības garam.

90 komunikācijas gadi
«Citroen» pieeja komunikācijām ir drosmīga, netradicionāla un bez robežām. Sava zīmola un automašīnu atpazīstamības veicināšanai tas izmanto visu līdzekļus, sākot ar Eifeļa torni un beidzot ar internetu.
«Citroen» šobrīd spēj izpausties tikpat spēcīgi kā pašā sākumā.

«Citroen» plāno dalīties savā gadadienā. Septembra laikā bērni, pieaugušie, klienti un kolekcionētāji var pārbaudīt savas radošās spējas tīmekļa vietnē «www.90.citroen.com», ko darot iespējams laimēt balvu – nakts pavadīšanu salonā Elizejas laukos 42. Šim neparastajam notikumam sekos virkne interaktīvu pasākumu, visiem ilustrējot «Kreatīvu tehnoloģiju» solījumu.

SIA VEHO valdes priekšsēdētājs Raimonds Dūda stāsta: «Kopš 2004. gada, kad sāku vadīt «Citroen» Importētāju Latvijā, zīmols ir veicis patiesi ievērojamus attīstības soļus! Īpaši, kas attiecas uz modeļu piedāvājumu, atjaunotajiem modeļiem kā, piemēram, C4, Berlingo, C4 Picasso, C5, kuri turpina gūt panākumus gan Latvijas, gan Eiropas tirgū.»

«Un, protams, lēmums par «Citroen» zīmola identitātes maiņu tieši ekonomiskās krīzes laikā, ir bijis visai drosmīgs solis no ražotāja puses, kas vēlreiz apliecināja, «Citroen» drosmi, stabilitāti un mērķi attīstīties līdz ar laikmetu, apstākļiem un klientu vēlmēm.
Arī mēs kā «Citroen» Importētājs Latvijā esam konstantā attīstības procesā, kas attiecas gan uz klientu servisu, kvalitāti un pārdošanu.«

Līdz ar «Citroen» 90. gadu Jubilejas svinībām trīs mēnešu garumā (septembrī, oktobrī, novembrī) īpaši Jubilejas piedāvājumi populārākajiem «Citroen» pasažieru un komerctransporta modeļiem, kā arī ļoti izdevīgi piedāvājumi «Citroen» servisa pakalpojumiem.
Īpaša aktivitāte visiem «Citroen» auto īpašniekiem - konkurss MANS MĪĻAIS CITROËN ar balvas fondu NEDĒĻA NOGALE PARĪZĒ!

Jebkurš «Citroen» automašīnas īpašnieks, kas arī ikdienā pārvietojas ar šo auto, tiek aicināts piedalīties ar jautru, interesantu vai pat aizkustinošu stāstu par savu «Citroen».


Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Valūtu kursi

17.10.2017
Ienākt apollo.lv