Darba piedāvājumi valsts iestādēs (07.06.)

Apollo
0 komentāru

Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība izsludina konkursu uz Apgādes un pakalpojuma centra Komunālās saimniecības nodaļas 3. klases speciālista amatu (statuss — militārais darbinieks).

Pretendentiem izvirzītās prasības: LR pilsonis; vidējā profesionālā vai 1. līmeņa augstākā izglītība; laba veselība; darba pieredze saimnieciskajā darbībā vai apgādes jomā ne mazāk par 6 gadiem.

Lai piedalītos izsludinātajā konkursā, obligāta prasība ir veikt veselības pārbaudi NP Medicīnas nodrošinājuma centrā. Reģistratūras tālrunis 7374881. Darba vieta Rīgā.
Priekšroka iecelšanai militārā darbinieka amatos būs atbilstošās profesijas speciālistiem ar darba pieredzi militārā iestādē un pozitīvu raksturojumu tajā.

Militārā darbinieka līgums tiks noslēgts uz noteiktu laiku (saskaņā ar Militārā dienesta likuma 61. panta (2) punktu) — līdz brīdim, kad amatā ieceļ karavīru.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītības apliecinošu dokumentu kopiju 20 dienu laikā no sludinājums publicēts laikrakstā «Latvijas Vēstnesis».
Adrese: NBS Nodrošinājuma pavēlniecības Personālsastāva daļai Vienības gatvē 56, Rīgā, LV-1004 (ar norādi Konkurss). Tālrunis 7804404, fakss 7601219.
Tālrunis informācijai 7844600.

Ja esi cilvēks ar iniciatīvu, atbildīgs un zinošs, vēlies strādāt valsts iestādē, kurā ik dienu jāsastopas ar jauniem izaicinājumiem, vēlies efektīvi izmantot savas zināšanas un darba pieredzi, pievienojies ES Kohēzijas fonda vadošās iestādes dinamiskajam kolektīvam!

ES Kohēzijas fonda vadošā iestāde — Finanšu ministrijas Projektu vērtēšanas departaments, kas koordinē ES Kohēzijas fonda finansējuma apguvi Latvijā, nodrošina Kohēzijas fonda izlietojuma uzraudzību sadarbībā ar Eiropas Komisiju, izsludina konkursu uz vakanci: vecākais referents (ierēdņa amats) Plānošanas un kontroles nodaļā darbam ar normatīvo aktu un citu nepieciešamo dokumentu sagatavošanu Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidei, kā arī juridisku jautājumu risināšanai saistībā ar ES Kohēzijas fondu

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība sociālajās zinātnēs;
  • ļoti labas angļu valodas zināšanas;
  • prasme darbā ar datoru;
  • prasme argumentēt savu viedokli;
  • labas sadarbības un saskarsmes spējas;
  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • vēlamas zināšanas par ES darbības principiem un reģionālo politiku;
  • pieredze vadības sistēmu auditā tiks uzskatīta par priekšrocību.


Darba pienākumi:

  • nodrošināt ES Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas efektīvu darbību un atbilstību Eiropas Savienības un Latvijas Republikas tiesību aktiem;
  • organizēt pārbaudes no ES Kohēzijas fonda finansēto projektu īstenošana vietās;
  • veikt normatīvo aktu un citu nepieciešamo dokumentu sagatavošanu Kohēzijas fonda projektu sagatavošanai, īstenošanai un uzraudzībai;
  • risināt dažādus juridiskus jautājumus saistībā ar ES Kohēzijas fonda darbību Latvijā.

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas, Smilšu ielā 1, telefons uzziņām 7095611 vai 7095612, fakss 7095503.

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz vakanto Sugu un biotopu daļas vadītāja vietnieka ierēdņa amata vietu

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams bioloģijā vai vides pārvaldes specialitātēs;
  • pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu;
  • darba pieredze saistīta ar dabas aizsardzības jautājumiem;
  • dabas aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana;
  • vēlama pieredze dabas aizsardzības pasākumu plānošanā;
  • divu svešvalodu zināšanas, tai skaitā — angļu.

Motivācijas vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt Dabas aizsardzības pārvaldē Eksporta ielā 5, Rīgā, LV-1010. Tālrunis uzziņām 7509545.
Konkursa termiņš — 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā «Latvijas Vēstnesis».

Valsts robežsardzes Galvenā pārvalde izsludina konkursu uz specializētā valsts civildienesta ierēdņa amatu — Informātikas un sakaru pārvaldes priekšnieks/-ce

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

  • augstākā izglītība IT jomā;
  • atbilstība likuma prasībām valsts civildienesta ierēdņa amatam;
  • pieredze administratīvajā darbā;
  • pieredze IT projektu vadīšanā, izstrādē, realizēšanā un ieviešanā;
  • izpratne par «Microsoft» programmproduktiem un to pielietojumu;
  • izpratne par datortīkla uzbūves principiem, datu aizsardzības paņēmieniem un iekārtām;
  • izpratne par programmatūras izstrādes dzīves cikliem;
  • izpratne par sakaru, video un citām tehniskajām iekārtām un sistēmām;
  • labas angļu valodas zināšanas.

Motivācijas vēstuli un CV lūdzam iesniegt Valsts robežsardzes Galvenajā pārvaldē Rūdolfa ielā 5, Rīgā, LV-1012, tālr.7075734 vai pa e-pastu: zeltina@rs.gov.lv līdz š.g. 19. jūnijam.

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu: departamenta direktora vietnieks — nodaļas vadītājs (ierēdņa amats) Budžeta departamentā

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs;
  • darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē;
  • darba pieredze finanšu/ekonomikas jomā;
  • teicamas angļu valodas zināšanas;
  • prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem;
  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


Darba pienākumi:

  • izstrādāt ministrijām un citām centrālajām valsts iestādēm metodiskos norādījumus vienota budžeta plānošanas procesa un analīzes nodrošināšanai;
  • izstrādāt un pilnveidot tiesību aktus budžeta plānošanas jomā, nodrošināt budžeta izdevumu izpildes analīzes metožu izstrādi un pilnveidošanu;
  • nodrošināt Eiropas Savienības budžetu un Latvijas budžetu ietekmējošos Eiropas Savienības normatīvo aktu projektu izskatīšanu, Latvijas pozīciju un instrukciju projektus par Eiropas Savienības institūciju sanāksmes izskatāmo normatīvo aktu projektiem sagatavošanu un ministriju izstrādāto Latvijas pozīciju projektu izskatīšanu.

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas, Smilšu ielā 1, telefons uzziņām 7095611 vai 7095612, fakss 7095503.

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu: nodaļas vadītājs Iekšējā audita departamenta Koordinācijas un metodikas nodaļā

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs;
  • pieredze vadošā darbā valsts pārvaldes iestādē;
  • ļoti labas angļu valodas zināšanas;
  • zināšanas par ES finansēto programmu un projektu administrēšanas sistēmām;
  • prasme strādāt ar datoru («MS Word», «Excel», «PowerPoint», «Visio»);
  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


Darba pienākumi:

  • nodrošināt normatīvo aktu, metodisko materiālu un ieteikumu par iekšējo auditu izstrādi un aktualizāciju;
  • nodrošināt Eiropas Komisijas daļēji vai pilnīgi finansēto programmu un projektu auditu metodikas, auditu pārskata formu izstrādi, kā arī sekot audita metodikas lietošanai;
  • nodrošināt informācijas sagatavošanu iesniegšanai Eiropas Komisijā par konstatētajām neatbilstībām Eiropas komisijas daļēji vai pilnīgi finansēto projektu un programmu administrēšanā atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam.

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas, Smilšu ielā 1, telefons uzziņām 7095611 vai 7095612, fakss 7095503.

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu: vecākais referents Iekšējā audita departamenta Koordinācijas un metodikas nodaļā

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs;
  • pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē;
  • ļoti labas angļu valodas zināšanas;
  • zināšanas par ES finansēto programmu un projektu administrēšanas sistēmām;
  • prasme strādāt ar datoru («MS Word», «Excel», «PowerPoint», «Visio»);
  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


Darba pienākumi:

  • piedalīties metodikas un ieteikumu izstrādē par ES finansēto programmu un projektu pārbaudēm;
  • piedalīties Iekšējā audita padomes sekretariāta funkciju nodrošināšanā;
  • piedalīties ministriju iekšējā audita struktūrvienības darba salīdzinošo pārbaužu veikšanā;
  • piedalīties informācijas aprites nodrošināšanā ar Eiropas Komisiju.

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas, Smilšu ielā 1, telefons uzziņām 7095611 vai 7095612, fakss 7095503.

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz vakanto Sugu un biotopu daļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz ierēdņa prombūtnes laiku

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams dabas zinātņu vai vides pārvaldes specialitātēs;
  • darba pieredze saistīta ar dabas aizsardzības jautājumiem;
  • dabas aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana;
  • pieredze ar dabas aizsardzību saistītos projektos;
  • divu svešvalodu zināšanas, tai skaitā — angļu.

Motivācijas vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt Dabas aizsardzības pārvaldē Eksporta ielā 5, Rīgā, LV-1010. Tālrunis uzziņām 7509545.
Konkursa termiņš — 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā «Latvijas Vēstnesis».

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību un tirdzniecības politikas departamenta Eksporta politikas nodaļas vecākā referenta amatu

Prasības pretendentam:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • augstākā ekonomiskā izglītība vai augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālajām mācībām;
  • vēlama darba pieredze attiecīgajā specialitātē;
  • teicamas angļu valodas zināšanas (vācu un franču valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību);
  • spēja strādāt kolektīvā;
  • augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas spējas;
  • labas iemaņas darbā ar datoru.

Pretendentiem pieteikties Ekonomikas ministrijas Personāla nodaļā, Brīvības ielā 55, 523. kabinetā, 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālruni 7013183, 7013184.

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Lielo nodokļu maksātāju pārvaldes Juridisko jautājumu un konsultāciju daļas Konsultāciju nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

  • atbilstība likuma «Par Valsts ieņēmumu dienestu» 17. panta pirmās daļas prasībām;
  • augstākā juridiskā vai ekonomiskā izglītība;
  • zināšanas nodokļu normatīvajos aktos, prakse to piemērošanā;
  • prasmes darbā ar datoru («MS Office») un biroja tehniku.


Galvenie pienākumi:

  • konsultēt nodokļu un ar nodokļiem saistīto normatīvo aktu piemērošanas jautājumos;
  • uzstāties semināros un informē par aktuālāko nodokļu normatīvajos aktos;
  • atbildēt uz juridisko un fizisko personu vēstulēm.

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā «Latvijas Vēstnesis».
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 (ar norādi «Konkurss»).
Tālrunis 7028620, fakss 7028744.

LR Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu — Personāla nodaļas vadītāja vietnieks (militārā personāla jautājumos)

Pretendentam izvirzītās prasības:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • augstākā juridiskā izglītība;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • pieredze normatīvo aktu izstrādē;
  • praktiskā darba pieredze jurista amatā valsts pārvaldē;
  • izpratne un zināšanas par militārā dienesta būtību;
  • vēlama pieredze vadošā amatā;
  • komunikabilitāte, spēja analizēt procesus un aizstāvēt savu viedokli;
  • prasme strādāt ar datoru («MS Office», «Internet»).

Pieteikuma anketu (anketas var saņemt Personāla nodaļā vai mājas lapā), CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā «Latvijas Vēstnesis» LR Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļā (120. kabinets.) K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, vai aizpildīt pieteikuma anketu ministrijas mājas lapā: www.mod.gov.lv , CV un izglītības dokumenta kopiju atsūtot pa faksu 7210412. Ar amata pienākumiem var iepazīties AM mājas lapā. Uzziņas pa tālr. 7335209, 7335200.

LR Ārlietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz diplomātiskā un konsulārā dienesta atašeja (ierēdņa) amata vietām

Darbs diplomātiskajā un konsulārajā dienestā aptver šādas sfēras:

  • Eiropas Savienības jautājumi (politiskie, ekonomiskie un juridiskie);
  • drošības politikas jautājumi;
  • Latvijas sadarbība ar starptautiskajām organizācijām;
  • Latvijas divpusējās attiecības ar ārvalstīm;
  • ārējās ekonomiskās politikas jautājumi;
  • attīstības sadarbības politikas jautājumi;
  • sabiedrisko attiecību sfēra;
  • starptautiski juridiskie jautājumi;
  • administratīvi — juridiskie jautājumi;
  • konsulārie jautājumi;
  • Valsts protokola funkcijas;
  • personālvadības jautājumi.


Pretendentiem tiek izvirzītas sekojošas prasības:
Obligātās prasības:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • augstākā izglītība (izglītībai jābūt saistītai ar kādu no augstākminētajām darbības sfērām);
  • teicamas angļu valodas un labas otras svešvalodas zināšanas (trešās svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību).


speciālās prasības

  • zināšanas Latvijas iekšpolitikā un ārpolitikā;
  • analītiskā prasme;
  • komunikācijas prasme;
  • prezentācijas prasme.


Pretendentiem, piesakoties uz konkursu, jāiesniedz šādi dokumenti:

  • pieteikuma vēstule;
  • aizpildīta Pretendenta aptaujas lapa (veidlapas var saņemt Ārlietu ministrijas Caurlaižu birojā vai Ārlietu ministrijas mājas lapas adresē — www.mfa.gov.lv);
  • augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
  • CV;
  • dokumenti, kas apliecina divu svešvalodu prasmi (nav jāiesniedz pretendentiem, kuru izglītības dokumenti apliecina, ka viņi svešvalodas ar labām sekmēm apguvuši valsts akreditētā mācību iestādē).

Pretendentiem dokumenti jāiesniedz Ārlietu ministrijas Caurlaižu birojā divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas.
Caurlaižu biroja adrese: Brīvības bulvāris 36. (Ieeja no Tērbatas ielas puses).
Darba laiks no plkst. 8.30 līdz 12 un no plkst.13 līdz 17.30.

Dienvidlatgales reģionālā lauksaimniecības pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu — Zemes un ūdens resursu daļas vecākais inspektors.

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta nosacījumiem;
  • augstākā lauksaimnieciskā, zemes ierīkotāja vai inženiera-celtnieka izglītība;
  • labas iemaņas darbā ar datoru;
  • spēja stādāt ar klientiem, liela apjoma informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumu;
  • prasme strādāt ar kartogrāfisko materiālu;
  • augsta atbildības sajūta, precizitāte un prasme strādāt komandā;
  • svešvalodu zināšanas;
  • autovadītāja apliecība.

Pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), pretendentu aptaujas lapu iesniegt personīgi Preiļos, Mehanizatoru ielā 2a, personāldaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā «Latvijas Vēstnesis». Kontakttālrunis 6395951.

Dienvidlatgales reģionālā lauksaimniecības pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu — Tiešo maksājumu daļas vecākais referents.

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta nosacījumiem;
  • augstākā izglītība (prioritāte lauksaimnieciskajai izglītībai);
  • labas iemaņas darbā ar datoru;
  • spēja stādāt ar klientiem, liela apjoma informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumu;
  • prasme strādāt ar kartogrāfisko materiālu;
  • augsta atbildības sajūta, precizitāte un prasme strādāt komandā;
  • svešvalodu zināšanas.

Pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), pretendentu aptaujas lapu iesniegt personīgi Preiļos, Mehanizatoru ielā 2a, personāldaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā «Latvijas Vēstnesis». Kontakttālrunis 6395951.

Valsts aģentūra «Profesionālās izglītības attīstības aģentūra» — Eiropas sociālā fonda 2. līmeņa starpniekinstitūcija un EK finansēto programmu ieviesēja izglītības jomā — izsludina konkursu uz vakantu amatu Iekšējā audita daļā iekšējais auditors/-e

Nepieciešamā izglītība un prasmes:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu, ekonomikas, grāmatvedības, audita vai juridiskajā jomā;
  • finanšu grāmatvedības zināšanas vai pieredze;
  • praktiskā pieredze darbā valsts iestādē vai komercsabiedrībā 2 gadi, no tiem 1 gads saistībā ar revīziju veikšanu;
  • prasme strādāt ar datoru («Word», «Excel», «Access»);
  • labas angļu valodas zināšanas.

Pieredze ES finansēto programmu īstenošanā vai auditēšana tiks uzskatīta par priekšrocību
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) sūtīt vai iesniegt Profesionālās izglītības attīstības aģentūrā līdz 2005. gada 4. jūlijam Vaļņu ielā 1, 5. stāvā, Rīgā, LV-1050. Uzziņas pa tālruni 7814340. Resursi internetā: www.piaa.gov.lv

Valsts aģentūra «Profesionālās izglītības attīstības aģentūra» — Eiropas sociālā fonda 2. līmeņa starpniekinstitūcija un EK finansēto programmu ieviesēja izglītības jomā — izsludina konkursu uz vakantu amatu Administratīvajā daļā sekretārs/sekretāre

Nepieciešamā izglītība un prasmes:

  • nepabeigta augstākā vai vidējā izglītība;
  • zināšanas lietvedībā un pieredze organizatoriskā darbā;
  • teicamas iemaņas darbā ar datoru («Internet», «Word», «Excel», «Access», «PowerPoint») un prasme strādāt ar biroja tehniku;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas zināšanas;
  • augsta atbildības sajūta, iniciatīva, komunikabilitāte, mērķtiecība, operativitāte un precizitāte;
  • labas saskarsmes iemaņas un prasme strādāt ar klientiem;
  • vēlama pieredze līdzīgā darbā vismaz 1 gads.


Galvenie pienākumi:

  • nodrošināt uzņēmuma lietvedības kārtošanu atbilstoši LR likumdošanai;
  • nodrošināt informācijas apriti uzņēmumā savas kompetences ietvaros;
  • biroja ikdienas darba nodrošināšana;
  • veikt organizatoriskos pasākumus, kas saistīti ar viesu uzņemšanu;
  • veikt savlaicīgu un kvalitatīvu dokumentu sagatavošanu;
  • veikt administratīvos darbus;
  • darbs jāveic pilnu darba dienu.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) sūtīt vai iesniegt Profesionālās izglītības attīstības aģentūrā līdz 2005. gada 20. jūnijam Vaļņu ielā 1, 5. stāvā, Rīgā, LV-1050. Uzziņas pa tālruni 7814339. Resursi internetā: www.piaa.gov.lv

Lauku atbalsta dienests izsludina atklātu konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu — Eiropas Savienības Tiešo maksājumu departamenta Platību maksājumu daļas vecākais referents (3 vienības)

Prasības pretendentam:

  • lauksaimnieciskā vai ekonomiskā augstākā izglītība;
  • izpratne par ES kopējo lauksaimniecības politiku;
  • ļoti labas iemaņas darbā ar datoru;
  • spēja strādāt ar liela apjoma informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • komunikabilitāte, augsta atbildības sajūta un precizitāte.

Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205. kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 7027874.

Lauku atbalsta dienests izsludina atklātu konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu — Eiropas Savienības Tiešo maksājumu departament Mājlopu maksājumu daļas vecākais referents

Prasības pretendentam:

  • lauksaimnieciskā vai ekonomiskā augstākā izglītība;
  • izpratne par ES kopējo lauksaimniecības politiku;
  • ļoti labas iemaņas darbā ar datoru;
  • spēja strādāt ar liela apjoma informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • komunikabilitāte, augsta atbildības sajūta un precizitāte.

Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205. kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 7027874.

Lauku atbalsta dienests izsludina atklātu konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu — Eiropas Savienības Tiešo maksājumu departamenta Agrovides daļas vecākais referents

Prasības pretendentam:

  • augstākā izglītība;
  • praktiska pieredze darbā ar ES kopējās lauksaimniecības politikas atbalsta pasākumiem;
  • ļoti labas iemaņas darbā ar datoru;
  • spēja strādāt ar liela apjoma informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • komunikabilitāte, augsta atbildības sajūta un precizitāte.

Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205. kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 7027874.

Lauku atbalsta dienests izsludina atklātu konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu — Eiropas Savienības Tiešo maksājumu departamenta Pārstrādes veicināšanas daļas vecākais referents

Prasības pretendentam:

  • augstākā izglītība;
  • praktiska pieredze darbā ar ES kopējās lauksaimniecības politikas atbalsta pasākumiem;
  • ļoti labas iemaņas darbā ar datoru;
  • spēja strādāt ar liela apjoma informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • komunikabilitāte, augsta atbildības sajūta un precizitāte.

Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205. kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 7027874.

Valsts kase izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu: Budžeta izpildes un uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 vakance)

Galvenie amata pienākumi:

  • budžeta izpildes uzraudzība;
  • uzskaitīt un pārbaudīt finansēšanas plānus;
  • atvērt un slēgt budžeta finansēto iestāžu kontus;
  • reģistrēt valsts ilgtermiņa saistības;
  • sagatavot informāciju par budžeta izpildi;
  • sniegt konsultācijas budžeta izpildes jautājumos;
  • iekšējās lietvedības organizācija.


Prasības pretendentiem/ēm:

  • augstākā izglītība finansēs, grāmatvedībā vai ekonomikā;
  • vēlama darba pieredze valsts vai pašvaldību budžeta iestādē;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī;
  • precizitāte, komunikabilitāte, patstāvība un atbildības sajūta;
  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


Piedāvājam:

  • profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas;
  • stabilitāti un labus darba apstākļus.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Personāla departamentam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, e-pasts: personals@kase.gov.lv
Papildu informācija pa tālr.7094281, 7094351; www.kase.gov.lv

Valsts kase izsludina konkursu unz vakanto ierēdņa amatu: Gulbenes norēķinu centra vecākais eksperts (1 vakance)

Galvenie amata pienākumi:

  • sniegt konsultācijas budžeta grāmatvedības jautājumos;
  • veikt klientu iesniegto maksājumu dokumentu izpildi;
  • kontrolēt valsts budžeta līdzekļu mērķtiecīgu izlietojumu;
  • veikt klientu kases ieņēmumu un izdevumu analītisko uzskaiti.


Prasības pretendentiem / ēm:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā;
  • darba pieredze grāmatvedības vai finanšu jomā;
  • darba pieredze valsts un pašvaldību budžetu gada pārskatu sastatīšanā;
  • precizitāte un ātrums darbā ar datoru;
  • komunikabilitāte, augsta saskarsmes kultūra un atbildības sajūta;
  • angļu valodas zināšanas;
  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


Piedāvājam:

  • profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas;
  • stabilitāti un labus darba apstākļus.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Personāla departamentam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, e-pasts: personals@kase.gov.lv
Papildu informācija pa tālr.7094281, 7094351; www.kase.gov.lv

Juridiskais birojs organizē konkursu uz vakanto biroja administratores/-a vietu

Prasības pretendentiem:

  • iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā;
  • labas zināšanas lietvedībā;
  • teicamas latviešu, kā arī labas krievu un angļu valodas zināšanas;
  • labas iemaņas darbā ar biroja tehniku;
  • labas komunikācijā spējas un atbildības sajūta.


Piedāvājam:

  • labus darba apstākļus un draudzīgu kolektīvu;
  • darba rezultātiem un iemaņām atbilstošu atalgojumu.

CV un pieteikuma vēstuli sūtīt 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā «Latvijas Vēstnesis» AB Grupai Brīvības ielā 85, Rīgā, LV-1001, vai pa faksu 7842135, ar norādi Biroja administratora vakancei.

Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu uz Tiesu darba organizācijas departamenta Tiesu darba nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances, no kurām viena uz laiku)

Prasības pretendentiem/ — ēm:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • augstākā izglītība tiesību zinātnē;
  • izpratne par valsts pārvaldes un tiesu sistēmu;
  • vēlama darba pieredze tiesā vai valsts pārvaldes iestādē;
  • labas iemaņas darbā ar datoru;
  • vismaz vienas svešvalodas zināšanas;
  • labas komunikācijas spējas.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tiesu administrācijas Personālvadības departamentā Mūkusalas ielā 41b, Rīgā, LV-1004, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 7063854, 7063855.

Valsts ieņēmumu dienesta Vidzemes reģionālā iestāde izsludina konkursu uz ierēdņa amatu -
Muitas pārvaldes Muitas lietu kontroles daļas Muitas procedūru izpildes sektora muitas eksperts (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie pienākumi:

  • kontrolēt galvojumu piemērošanas atbilstību muitas likumdošanas normu prasībām;
  • nodrošināt muitas starptautisko pasta sūtījumu pavadzīmju apriti un ar muitas starptautisko pasta sūtījumu pavadzīmēm nosūtīto preču atmuitošanu atbilstoši likumdošanas normām;
  • veikt kontroles par muitas likumdošanas normu piemērošanu fizisko un juridisko personu darbībā, sagatavot pārbaudes aktu;
  • veikt muitas kravu deklarācijās fiksēto kļūdu uzskaiti un analīzi;
  • veikt informācijas aktualizēšanu muitas deklarāciju elektroniskajā datu bāzē;
  • sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus par konstatētajiem muitas lietu pārkāpumiem.


Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta un likuma «Par Valsts ieņēmumu dienestu» 17. panta 1. daļas prasībām;
  • zināšanas muitas likumdošanā;
  • prakse darbā ar elektronisko deklarāciju apstrādes programmu «ASYCUDA++»;
  • prasme strādāt ar datoru;
  • sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā;
  • augsta atbildības sajūta un pienākuma apziņa.

Pieteikuma vēstuli, darba gaitas aprakstu un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Valmierā, Beātes ielā 49, LV-4201, Personāla daļā (ar norādi «Konkursam»). Tālrunis uzziņām 4207736.

Darba piedāvājumi valsts iestādēs (07.06.)

Foto: Inga Kundziņa

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Receptes

Vairāk

Valūtu kursi

23.10.2017
Ienākt apollo.lv