Darba piedāvājumi valsts iestādēs (31.05.)

Apollo
0 komentāru

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādām nacionālo ekspertu vakancēm:
1) eksperts finanšu servisa sektora (banku, apdrošināšanas, finanšu tirgus un atlīdzības izmaksāšanas) jomā Konkurences ģenerāldirektorātā;
2) eksperts budžeta attīstības un stratēģijas jomā Ekonomikas un finanšu ģenerāldirektorātā;
3) eksperts «Muita 2007» programmas jautājumos Nodokļu un muitas ģenerāldirektorātā.

Motivētu pieteikuma vēstuli un CV (latviešu un angļu valodā), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un darba devēja Latvijā apliecinājumu saskaņā ar Ministru kabineta 2004. gada 6. jūlija noteikumiem nr. 580 «Kārtība, kādā nacionālos ekspertus norīko darbā Eiropas Savienības institūcijās» iesniegt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentā un elektroniski Marite.Krisane@fm.gov.lv septiņu dienu laikā pēc šā sludinājuma publicēšanas laikrakstā «Latvijas Vēstnesis». Adrese: Rīga, Smilšu iela 1, Finanšu ministrija, LV-1919, telefons uzziņām 7095610.
Izsludināto vakanču darba apraksti un konkursa nolikums atrodami Finanšu ministrijas mājas lapā http://www.fm.gov.lv
Papildu informācija par nacionālo ekspertu norīkošanu darbā Eiropas Savienības institūcijās atrodama: http://www.mfa.gov.lv/lv/eu/darbs/ieredni/

Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas muitas reģionālā iestāde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu — Ostas un lidostas daļas Lidostas MKP muitas uzraugs/-dze (2 vakances)

Galvenie pienākumi: veikt LR likumdošanā paredzēto muitas formalitāšu kārtošanu attiecībā pret fiziskām un juridiskām personām (preču un transporta līdzekļu muitas kontrole; darbs pie datora ar muitas elektroniskajām sistēmām; muitas dokumentu un preču pavaddokumentu pārbaude un noformēšana atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām; preces koda un preces vērtības pārbaude; muitas maksājumu aprēķina pārbaude u. c.)

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība likuma «Par Valsts ieņēmumu dienestu» 17. panta pirmās daļas prasībām;
  • nozarei atbilstoša pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • iemaņas darbā ar datoru («MS Word», «Excel», «Internet Explorer»);
  • svešvalodu zināšanas (angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī);
  • vēlama darba pieredze muitas jomā līdz 1 gadam;
  • zināšanas muitas likumdošanā tiks uzskatītas par priekšrocību.

Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta aptaujas lapu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un darba pieredzes aprakstu) iesniegt 10 darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas VID Rīgas muitas reģionālās iestādes Personāla daļā Rīgā, Citadeles ielā 1, 118. kabinetā. Konkursa pretendenta aptaujas lapu var saņemt VID Rīgas muitas reģionālās iestādes Personāla daļā Rīgā, Citadeles ielā 1, 118. kabinetā. Tālr. uzziņām 7047515.

Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas muitas reģionālā iestāde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu — Ostas un lidostas daļas Daugavgrīvas MKP muitas uzraugs/-dze

Galvenie pienākumi: veikt LR likumdošanā paredzēto muitas formalitāšu kārtošanu attiecībā pret fiziskām un juridiskām personām (preču un transporta līdzekļu muitas kontrole; darbs pie datora ar muitas elektroniskajām sistēmām; muitas dokumentu un preču pavaddokumentu pārbaude un noformēšana atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām; preces koda un preces vērtības pārbaude; muitas maksājumu aprēķina pārbaude u. c.)

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība likuma «Par Valsts ieņēmumu dienestu» 17. panta pirmās daļas prasībām;
  • nozarei atbilstoša pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • iemaņas darbā ar datoru («MS Word», «Excel», «Internet Explorer»);
  • svešvalodu zināšanas (angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī);
  • vēlama darba pieredze muitas jomā līdz 1 gadam;
  • zināšanas muitas likumdošanā tiks uzskatītas par priekšrocību.

Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta aptaujas lapu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un darba pieredzes aprakstu) iesniegt 10 darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas VID Rīgas muitas reģionālās iestādes Personāla daļā Rīgā, Citadeles ielā 1, 118. kabinetā. Konkursa pretendenta aptaujas lapu var saņemt VID Rīgas muitas reģionālās iestādes Personāla daļā Rīgā, Citadeles ielā 1, 118. kabinetā. Tālr. uzziņām 7047515.

Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas muitas reģionālā iestāde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu — Dzelzceļa daļas Šķirotavas MKP muitas uzraugs/-dze

Galvenie pienākumi: veikt LR likumdošanā paredzēto muitas formalitāšu kārtošanu attiecībā pret fiziskām un juridiskām personām (preču un transporta līdzekļu muitas kontrole; darbs pie datora ar muitas elektroniskajām sistēmām; muitas dokumentu un preču pavaddokumentu pārbaude un noformēšana atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām; preces koda un preces vērtības pārbaude; muitas maksājumu aprēķina pārbaude u. c.)

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība likuma «Par Valsts ieņēmumu dienestu» 17. panta pirmās daļas prasībām;
  • nozarei atbilstoša pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • iemaņas darbā ar datoru («MS Word», «Excel», «Internet Explorer»);
  • svešvalodu zināšanas (angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī);
  • vēlama darba pieredze muitas jomā līdz 1 gadam;
  • zināšanas muitas likumdošanā tiks uzskatītas par priekšrocību.

Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta aptaujas lapu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un darba pieredzes aprakstu) iesniegt 10 darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas VID Rīgas muitas reģionālās iestādes Personāla daļā Rīgā, Citadeles ielā 1, 118. kabinetā. Konkursa pretendenta aptaujas lapu var saņemt VID Rīgas muitas reģionālās iestādes Personāla daļā Rīgā, Citadeles ielā 1, 118. kabinetā. Tālr. uzziņām 7047515.

LR Valsts zemes dienesta Lielrīgas reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz vakanto (ierēdņa prombūtnes laikā) Kadastra pārvaldes Rīgas biroja vadītāja vietnieka amata vietu

Vispārējās prasības:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • augstākā akadēmiskā izglītība vai II līmeņa augstākā profesionālā izglītība (vēlama zemes ierīcības inženiera specializācijā);
  • prasme veidot un argumentēt savu viedokli;
  • spēja sistēmiski organizēt savu darbu un izpildīt to noteiktā termiņā;
  • pieredze darbā ar Nekustamā īpašuma valsts kadastra reģistru tiks uzskatīta par priekšrocību.


Amata pienākumi:

  • nodrošināt kadastra sistēmas pilnveidošanu un uzturēšanu pēc vienotas sistēmas atbilstoši Nekustamā īpašuma valsts kadastra noteikumiem;
  • nodrošināt kvalitatīvu un precīzu kadastra informācijas datu apmaiņu starp nodaļas struktūrvienībām, Zemesgrāmatu, pašvaldībām un citām organizācijām;
  • pārraudzīt nekustamā īpašuma nodokļu objektu un maksātāju pamatsarakstu sagatavošanu pašvaldībām un to aktualizāciju;
  • pēc nodaļas vadītāja pilnvarojuma parakstīt īpašumu formēšanas dokumentus.


Piedāvājam:

  • atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu;
  • stabilu un valsts pārvaldē konkurētspējīgu atalgojumu;
  • profesionālās pilnveides un apmācības iespējas.

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, iesniegt Rīgā, Puškina ielā 14, 319. kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz nacionālā eksperta amatu sociālās attīstības stratēģiju jautājumos Attīstības ģenerāldirektorātā (darba vieta Briselē)

Prasības pretendentiem:

  • teicamas (padziļinātas) zināšanas sabiedriskajās zinātnēs vai radniecīgā jomā;
  • daudzpusīga pieredze (5 gadi un vairāk) sociālās politikas attīstības un sadarbības jautājumos;
  • pieredze sadarbības attīstībā, kā arī sadarbības attīstībā nabadzības mazināšanas jomā, kas tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • prasme strādāt patstāvīgi, labs komandas gars, elastīga attieksme un uzņēmība;
  • Izcilas rakstiskās un mutiskās saziņas prasmes;
  • teicamas (izcilas) angļu un franču valodas prasmes.

Ar vakantā amata aprakstu un konkursa nolikumu pretendenti var iepazīties Labklājības ministrijas mājas lapā www.lm.gov.lv .
Motivētu pieteikuma vēstuli un dzīves aprakstu (CV) angļu un latviešu valodā, atbilstību izvirzītajām prasībām apliecinošu dokumentu kopijas, darba devēja Latvijā apliecinājumu (saskaņā ar MK 07.07.2004. noteikumiem nr. 580 «Kārtība, kādā nacionālos ekspertus norīko darbā Eiropas Savienības institūcijās») un citus nepieciešamos dokumentus sūtīt Labklājības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Elektroniski iesniedzamos dokumentus (pieteikuma vēstuli un CV latviešu un angļu valodā) sūtīt uz elektroniskā pasta adresi: kristine.kraukle@lm.gov.lv.
Konkursa termiņš — 10 kalendārās dienas pēc šī sludinājuma publicēšanas.
Papildus informācija par pieteikšanās kārtību darbam ES institūcijās pieejama mājas lapā http://www.am.gov.lv/lv/eu/darbs . Tālrunis uzziņām 7021621.

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz nacionālā eksperta amatu sociālās aizsardzības jomā (pensijas un veselība) Nodarbinātības un sociālo jautājumu ģenerāldirektorātā (darba vieta Briselē)

Prasības pretendentiem:

  • labas analītiskās, dokumentu projektu izstrādes, sarunu vešanas prasmes;
  • pārliecinoša kompetence sociālās aizsardzības sistēmu analīzē un politikas attīstībā šai jomā;
  • teicamas angļu valodas zināšanas.

Ar vakantā amata aprakstu un konkursa nolikumu pretendenti var iepazīties Labklājības ministrijas mājas lapā www.lm.gov.lv .
Motivētu pieteikuma vēstuli un dzīves aprakstu (CV) angļu un latviešu valodā, atbilstību izvirzītajām prasībām apliecinošu dokumentu kopijas, darba devēja Latvijā apliecinājumu (saskaņā ar MK 07.07.2004. noteikumiem nr. 580 «Kārtība, kādā nacionālos ekspertus norīko darbā Eiropas Savienības institūcijās») un citus nepieciešamos dokumentus sūtīt Labklājības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Elektroniski iesniedzamos dokumentus (pieteikuma vēstuli un CV latviešu un angļu valodā) sūtīt uz elektroniskā pasta adresi: kristine.kraukle@lm.gov.lv
Konkursa termiņš — 10 kalendārās dienas pēc šī sludinājuma publicēšanas.
Papildus informācija par pieteikšanās kārtību darbam ES institūcijās pieejama mājas lapā http://www.am.gov.lv/lv/eu/darbs . Tālrunis uzziņām 7021621.

Labklājības ministrija izsludina atklāto konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības departamenta Sociālo pakalpojumu nodaļas vecākais referents

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (priekšroka pretendentiem ar juridisko, medicīnisko vai politisko zinātņu izglītību);
  • labas angļu valodas prasmes;
  • komunikācijas un saskarsmes prasmes;
  • prasme analizēt, redzēt attīstības perspektīvas un formulēt savu viedokli;
  • iemaņas darbā ar datoru;
  • darba pieredze valsts pārvaldē;
  • vēlama pieredze invalīdu tiesiskās aizsardzības vai invaliditātes noteikšanas jomā.

Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas, nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personāla nodaļai Skolas ielā 28, Rīga LV-1331 (ar norādi — «Konkursam uz vakanto amatu» ). Uzziņas par plānoto atalgojumu un galvenajiem amata pienākumiem pa tālruni 7021621, vai Labklājības ministrijas mājas lapā www.lm.gov.lv.

Labklājības ministrija izsludina atklāto konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta Struktūrfondu ieviešanas nodaļas vecākais referents.

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vai akadēmiskā vai augstākā otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām sociālajās zinātnēs;
  • vēlama pieredze valsts pārvaldē (priekšrocības pretendentiem, kuriem pieredze valsts pārvaldē ir ilgāka par vienu gadu);
  • ne mazāka kā divu gadu darba pieredze un zināšanas projektu un programmu vadības jomā;
  • svešvalodu (angļu, krievu, vēlams franču un/vai vācu) zināšanas biznesa komunikāciju līmenī;
  • zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs;
  • vēlamas zināšanas struktūrfondu politikas veidošanas un ieviešanas jautājumos (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir praktiska darba pieredze struktūrfondu plānošanas un ieviešanas jautājumos);
  • sadarbības, plānošanas, organizatora, komunikācijas un analītiķa prasmes;
  • labas datortehnikas lietošanas prasmes.

Piedāvājam interesantu darbu radošā kolektīvā, izaugsmes un tālākas apmācības iespējas, valsts pārvaldē konkurētspējīgu atalgojumu.
Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas, nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personāla nodaļai, Skolas ielā 28, Rīga LV-1331 (ar norādi «Konkursam uz vakanto amatu»). Uzziņas par plānoto atalgojumu un galvenajiem amata pienākumiem pa tālruni 7021621, vai Labklājības ministrijas mājas lapā www.lm.gov.lv.

Valsts meža dienests izsludina konkursu uz Finanšu un uzskaites daļas vecākā referenta amatu (uz laiku)

Prasības pretendentiem:

  • amatam atbilstoša augstākā izglītība;
  • praktiskā darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem;
  • nepieciešamas labas iemaņas darbā ar datoru (īpaši ar «Microsoft Excel»);
  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • vēlama darba pieredze grāmatvedībā un finanšu plānošanā budžeta iestādē.

Pieteikumu un ziņas par sevi — motivētu iesniegumu, dzīves un iepriekšējās pieredzes aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas — personīgi 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas iesniegt Valsts meža dienestā Rīgā, 13. Janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, tālrunis uzziņām 7211167.

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu darbam Daugavpilī Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Lēmumu pieņemšanas departamenta jurists

Prasības:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • augstākā juridiskā izglītība, jurista kvalifikācija;
  • pieredze darbā valsts pārvaldē;
  • zināšanas Civilprocesā, izpratne par tiesas nolēmumu izpildi, izpildu lietvedības un parādu piedziņas procedūru;
  • zināšanas lietvedībā;
  • svešvalodu zināšanas (krievu, vēlams angļu);
  • prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas;
  • izpratne par valsts pārvaldi;
  • labas saskarsmes prasmes un spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību;
  • iemaņas darbā ar datoru («Word», «Microsoft Excel», «NAIS»);
  • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu, ar norādi «KONKURSAM», Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 7830633 vai 7830634.

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu darbam Kuldīgā Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Lēmumu pieņemšanas departamenta jurists

Prasības:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • augstākā juridiskā izglītība, jurista kvalifikācija;
  • pieredze darbā valsts pārvaldē;
  • zināšanas Civilprocesā, izpratne par tiesas nolēmumu izpildi, izpildu lietvedības un parādu piedziņas procedūru;
  • zināšanas lietvedībā;
  • svešvalodu zināšanas (krievu, vēlams angļu);
  • prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas;
  • izpratne par valsts pārvaldi;
  • labas saskarsmes prasmes un spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību;
  • iemaņas darbā ar datoru («Word», «Microsoft Excel», «NAIS»);
  • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu, ar norādi «KONKURSAM», Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 7830633 vai 7830634.

Valsts probācijas dienesta pārvalde izsludina atkārtotu konkursu uz šādu vakanto ierēdņu amata vietu: Valsts probācijas dienesta Kuldīgas teritoriālās struktūrvienības vadītāja vietnieks

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • otrā līmeņa augstākā izglītība;
  • spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus;
  • izpratne par probācijas jautājumiem;
  • labas krievu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība;
  • labas iemaņas darbā ar datoru («MS Office»);
  • otrā līmeņa juridiskā vai sociālā darbinieka augstākā izglītība un vismaz viena gada praktiska pieredze jurista vai sociālā darba jomā valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājas lapā www.vcp.gov.lv ) jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālruni 7114249 vai arī Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv

Darba piedāvājumi valsts iestādēs (31.05.)

Foto: Inga Kundziņa

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Receptes

Vairāk

Valūtu kursi

19.10.2017
Ienākt apollo.lv