Darbu sāks bezmaksas patērētāju informēšanas tālrunis

Apollo
0 komentāru

No 19.janvāra Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) iepriekšējo tālruņa numuru, pa kuru patērētāji varēja saņemt konsultācijas, nomainīs ar jaunu bezmaksas numuru 80004505. Jaunā PTAC patērētāju informēšanas bezmaksas tālruņa līnija ļaus nodrošināt labāku un kvalitatīvāku patērētāju informēšanu par savām tiesībām, radot pieejamāku šo pakalpojumu.

Pašlaik PTAC pa tālruni gadā sniedz gandrīz 20 000 konsultāciju, tomēr, kā rāda tehniskie dati, pašlaik konsultāciju tālruni var sazvanīt tikai aptuveni trešdaļa klientu, kas vēlas saņemt konsultāciju, jo ierobežoto resursu dēļ pa tālruni konsultē tikai viens cilvēks, informē PTAC.

No šī gada 19.janvāra PTAC ir atteicies no tirgus uzraudzības veikšanas visas reģionālajās pārvaldēs (Liepājā, Daugavpilī un Ventspilī), Daugavpils reģionālo pārvaldi pārveidojot par
PTAC zvanu centru, kas turpmāk nodarbosies tikai ar konsultēšanas pakalpojumiem, tādējādi vienlaicīgi konsultācijas sniegs trīs darbinieki un konsultācijas pa tālruni kļūs pieejamākas.

Tieši kvalitatīvu konsultāciju pieejamība pa tālruni ļoti daudzos gadījumos var preventīvi novērst patērētāju tiesību pārkāpumu un ļaut patērētājam problēmu un strīdu, kas radies ar preces vai pakalpojuma pārdevēju, novērst jau laikus.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

24.08.2017
Ienākt apollo.lv