Dienvidu tilta pasūtītāji iekārtoti siltos amatos

Apollo
0 komentāru

Kopš janvāra Rīgas domes Pilsētas attīstības departamentā likvidēta Dienvidu tilta direkcija. Taču tās darbinieki, arī Dienvidu tilta būvniecības pasūtītāja pārstāvis Eduards Raubiško nav vis atbrīvoti no darba, bet gan pārcelti Projektu vadības un attīstības direkcijā.

Dienvidu tilts

Foto: AFI

Šīs direkcijas galvenie darbi ir saistīti ar lielāko projektu īstenošanas un pārraudzības funkcijām, piemēram, Mežaparka lielās estrādes rekonstrukcijas 2. kārtas uzraudzību un jaunā administratīvā centra projektu Torņakalnā. Slimības dēļ E. Raubiško nevarēja komentēt konkrētus jaunos darba pienākumus.

Līdzekļu taupīšanas dēļ pašvaldības attīstības departaments apsver iespēju apvienot Projektu vadības un attīstības direkciju ar Rīgas Ziemeļu transporta koridoru.

«Tas izpaudīsies tādā veidā, ka darbs pie lielmēroga projekta Rīgas Ziemeļu transporta koridors tiks turpināts vienotā pārraudzībā ar citiem lielajiem infrastruktūras attīstības projektiem, kuri atradās Pilsētas attīstības departamenta pārraudzībā,» Neatkarīgajai skaidro Pilsētas attīstības departamenta Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Marija Ābeltiņa.

Pilsētas attīstības komitejā 21. janvārī atbalstītais budžeta projekts nosaka, ka šīs jaunās struktūrvienības nosaukums būs Projektu vadības un attīstības direkcija. Komiteja ir pārliecināta, ka direkcijas nosaukums varēs saglabāties, jo būtībā arī Rīgas Ziemeļu transporta koridors ir viens konkrēts projekts, lai gan pasaules prakse parasti ir tāda, ka šāda veida lielmēroga projektu sagatavošana un ieviešana tiek organizēta atsevišķi no citiem mazāka mēroga projektiem kādas speciāli tam izveidotas struktūrvienības pārraudzībā.

Pašvaldības pārstāvji apgalvo, ka abu struktūrvienību apvienošana summāri veidos 720 691 latu lielu ietaupījumu. «Tik ievērojams ietaupījums veidojas galvenokārt no tā, ka pilnībā tiek likvidēta 483 000 latu vērtā budžeta pozīcija, kas no Pilsētas attīstības departamenta budžeta bija plānota darbu veikšanai ārpus Eiropas komunikāciju tīkla projekta Rīgas pilsētas un Rīgas ostas integrēšana TEN-T tīklā ietvariem, pietiekami būtiski ietaupījumi tiek gūti, atsakoties arī no viena biroja telpu izmantošanas un samazinot štata vietu skaitu,» piebilst M. Ābeltiņa.

Februāra sākumā Rīgas Ziemeļu transporta koridora birojā strādā septiņi darbinieki, E. Raubiško vadītajā Projektu vadības un attīstības direkcijā – četri. Pēc to apvienošanas paredzēts atbrīvot sešus Rīgas domes darbiniekus.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

24.08.2017
Ienākt apollo.lv