Divi sirmgalvji smagi saindējas pēc zāļu lietošanas

Apollo
0 komentāru

Šonedēļ mediķu palīdzība bija nepieciešama diviem sirmgalvjiem, kuriem pēc medikamentu iedzeršanas iestājies anafilaktiskais šoks jeb dzīvībai bīstama alerģiska reakcija, portālu «Apollo» informēja Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā.

Divi sirmgalvji smagi saindējas pēc zāļu lietošanas

Foto: Scanpix/Reuters

Saldus novadā 60 gadus vecs vīrietis iedzēris zāles, ko agrāk nekad nav lietojis un tas viņam izraisīja dzīvībai bīstamu alerģisku reakciju. Vīrietis zaudējis samaņu un krītot traumējis arī roku.

Uz izsaukumu nekavējoties devusies mediķu brigāde, kas pie vīrieša ieradusies desmit minūšu laikā. Brigādes mediķi stabilizēja cietušā veselības stāvokli un nogādāja slimnīcā.

Bet Madonā kāds 80 gadus vecam sirmgalvim anafilaktiskais šoks un bezsamaņa iestājies pēc antibiotiska medikamenta lietošanas. Pie viņa mediķu brigāde ieradusies četru minūšu laikā, stabilizēja viņa stāvokli un nogādāja slimnīcā.

Neatliekamās medicīniskās palīdzības mediķi atgādina, ka pirms medikamentu lietošanas, īpaši to, kas tiek lietoti pirmo reizi, jākonsultējas ar ģimenes ārstu vai farmaceitu un jāiepazīstas ar medikamenta lietošanas instrukciju.

Tāpat mediķi atgādina, ka alerģiskas reakcijas un bīstamus šoka stāvokļus atsevišķos gadījumos var radīt arī iepriekš lietoti medikamenti. Ja pēc medikamentu lietošanas iestājas bezsamaņa, vienmēr nekavējoties jāizsauc ātrā palīdzība.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

20.08.2017
Ienākt apollo.lv