E.Boitmanis: «Šoreiz pats nevaru sagaidīt iLive 2013!» Attēlu galerija

Apollo
3 komentāri

9. un 10.maijā Rīgā notiks ikgadējā, pēc kārtas trešā interneta un digitālā mārketinga konference iLive 2013. Viens no konferences idejas autoriem un organizatoriem Egils Boitmanis sarunā pastāstīja par gaidāmo konferenci, kas īpašs tajā gaidāms un kam būs noderīgas tajā apskatītās tēmas.

Kāpēc tiek rīkota iLive 2013 konference?

Konference notiks trešo gadu pēc kārtas un galvenais iemesls, kādēļ to rīkojam, ir vēlme dalīties zināšanās un pašiem apgūt arvien vairāk. Taču, skatoties plašāk, varu teikt, ka Latvijā uzņēmumu interneta mārketinga aktivitātes bieži notiek balstoties uz iespaidiem vai atsauksmēm, nevis izmērāmiem rezultātiem. Mēs vēlamies, lai mūsu biznesa vidē ir arvien augstāks zināšanu līmenis, tāpēc rīkojam šādas konferences.  

Kas ir konferences mērķauditorija?

iLive 2013 mērķauditorija ir uzņēmumu mārketinga un reklāmas cilvēki, arī to vadītāji un īpašnieki. Situāciju īsumā varu raksturot - gandrīz katram uzņēmumam ir mājas lapa internetā un tiek veiktas kaut kāda veida interneta mārketinga aktivitātes. Laikā, kad biznesā viss veicas, bieži vien nevar pateikt, tieši kāpēc viss ir kārtībā. Varbūt man ir labs produkts, varbūt labs pārdevējs, iespējams, labi klienti, kuri pastāsta nākamajiem un atved jaunus pircējus? Tāpat iespējams, ka interneta mārketinga aktivitātes ir veiksmīgas un nes labus rezultātus?  

Šī konference būs reāla atbilde jautājumam, kā izanalizēt un skaitļos izteikt interneta mārketinga rezultātus. Es varu apgalvot, ka interneta mārketingā izanalizēt var visu, tāpēc arī sniegumu var uzlabot vienmēr! Te nav jābalstās tikai uz emocijām. Es vienmēr orientējos uz to, lai man būtu konkrēti dati.

Tātad, šī gada konferences galvenā vadlīnija būs interneta mārketinga rezultātu analīze un uzlabošana. Kādas tēmas dzirdēsim no lektoriem?

Šī gada iLive 2013 piedalīsies ļoti laba līmeņa starptautiski zināmi interneta mārketinga eksperti. Konferencē ar tiešsaistes prezentāciju piedalīsies pasaulē labākais un visaugstāk apmaksātais Google reklāmu eksperts Perijs Māršals, kurš stāstīs par Google AdWords. Divi no Eiropas labākajiem ekspertiem stāstīs par SEO,  Karls Blanks runās par mājas lapas konversijas uzlabošanu. Tāpat būs tēmas par e-pasta mārketingu, sociālajiem tīkliem un citiem jautājumiem. Šīs ir tēmas, kas ir vienmēr aktuālas, taču šoreiz prezentācijās īpašs uzsvars būs veltīts tam, kā izvērtēt šo aktivitāšu rezultātus.

Zinu, ka konferencē būs vairākas interesantas tēmas par zīmolvedību,  mārketinga stratēģiju internetā, patērētāju psiholoģiju. Ko tu vēlētos īpaši izcelt?

Deivids Čafijs stāstīs par globālā mārketinga stratēģijām internetā, kas būs ļoti noderīgs un vispusīgs skats. Dietmars Dahmens stāstīs par to, kā  veidot efektīvāko zīmolu internetā. Lektori pastāstīs interesantus paņēmienus, ko izmantot dizainā, tekstā, saturā, lai uzlabotu kampaņu rezultātus. Maikls Agārds prezentēs dažādus paņēmienus, kā uzlabot aicinājumu uz rīcību dizainu un saturu, lai sasniegtu maksimālu atdevi. Tāpat jāpiemin, ka Google pārstāvji pastāsīs par Google Analytics un citu produktu efektīvu pielietošanu. Es varu izcelt daudz tēmu, piemēram, būs prezentācija arī par biznesa psiholoģiju, kurā Grahams Džonss no Lielbritānijas stāstīs par patērētāju psiholoģiju, kā arī lieliska būs Lukas Brinleja - Džonsa tēma par sociālo mediju aktivitāšu mērīšanu un to iespējām pārdošanas rezultātu uzlabošanā.   

Noslēgumā jājautā - kāpēc izvēlēties un atnākt tieši uz iLive 2013?

Ja cilvēki nenāks uz konferenci, vairāk to nerīkosim! [smejas] Mūsu entuziasms ir balstīts tajā, ka ir pieprasījums. Atskatoties, es nesaprotu, kā pirms trim gadiem varēju izdomāt rīkot interneta mārketinga konferenci. Tas 28 gadus vecais džeks bija mazliet traks un arī daudz strādāja, lai izdarītu to, kas ir izdevies. Pirmajā gadā konferencē bija pašmāju lektori, kā arī viens dalībnieks no Igaunijas un viens no Lielbritānijas. 2012. gadā jau puse lektoru bija no ārvalstīm. Šogad konference notiks divas dienas un tajā piedalīsies ļoti labi, starptautiski zināmi speciālisti.

iLive ir ļoti labs kontaktu iegūšanas pasākums, kurā iepazīties un daudz ko uzzināt. Tāpat šī gada konferencē piedāvājam vairākus papildu bonusus, piemēram, visi iLive 2013 apmeklētāji varēs bez maksas nokārtot Google Analytics IQ Exam eksāmenu un piedalīties interesantā, radošā sacensībā, ar iespēju iegūt balvas. Un īpaši vēlos uzsvērt vakara neformālo pasākumu iLive Key to Riga, kas notiks jaunākajā Vecrīgas restorānā Key to Riga. Šajā vakarā satiksies visi dalībnieki un varēs iepazīties ar lektoriem klātienē. Tas nav noslēpums, ka tieši šādos pasākumos rodas labākie kontakti un jaunas idejas...  

Iepriekšējās divas konferences man patika, taču šoreiz pats nevaru sagaidīt iLive 2013! Es pēc dabas esmu analītiķis, tāpēc nevaru sagaidīt, kad varēšu noklausīties visu šo lektoru stāstīto un paspiest viņiem rokas!

Informācija par interneta un digitālā mārketinga konferenci iLive 2013

Interneta un digitālā mārketinga konference iLive tiek organizēta kopš 2011. gada, kad to pirmo reizi noorganizēja interneta mārketinga aģentūras SIA «Infinitum 8» līdzīpašnieki Egils Boitmanis un Aigars Armanovs. iLive 2011 konferenci «E-komercija un interneta mārketings dzīvajā» apmeklēja vairāk nekā 180 dalībnieki no Latvijas. Konferences lektori bija pašmāju e-komercijas un interneta mārketinga eksperti, kā arī divi partnermārketinga speciālisti no Lielbritānijas un Igaunijas. Galvenās konferences tēmas bija veltītas e-komercijas risinājumiem telekomunikācijas un banku sektorā, SEO,  e-pasta  mārketingam, partnermārketingam, tiešsaistes biznesa efektivitātes principiem, sociālo mediju lomai avio industrijā un uzņēmēju iespējām Silīcija ielejā.

iLive 2012 konferencē “«Interneta Mārketings uzņēmējdarbības konkurētspējai un attīstībai ārējo tirgu apguvē» piedalījās izdevniecību, tūrisma, ražošanas un eksporta uzņēmumu mārketinga vadītāji, kā arī tehnoloģiju un apdrošināšanas kompāniju pārstāvji, kopumā ap 150 dalībnieku.  Konferencē apskatītās tēmas - sākot ar zīmolu interneta vidē, mobilo mārketingu, mājas lapas optimizācijas stratēģiju, beidzot ar Google AdWords reklāmas iespējām, e-pasta mārketingu, partnermārketingu.

iLive2013 konferences rīkotājs ir Interneta Mārketinga Asociācija. Konferences  sadarbības un  informatīvie partneri ir Infinitum 8, Mailigen, Digital Score, Tallink Hotel Rīga, Draugiem.lv, LETA, LTRK, Apollo.lv, RīgaRadio, Inbox.lv, Air Baltic, LIKTA, LIAA, Riga.com.

iLive2013 konference notiks 9.un 10.maijā viesnīcā Radisson Blu Hotel Latvija Rīgā, Elizabetes ielā 55. Pieteikties dalībai konferencē aicinām mājas lapā http://www.iliveconference.com/lv/pieteikties/.  Plašāka informācija pieejama rakstot info@iasociacija.lv vai zvanot pa tālruni + 371 27762282.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

22.11.2017
Ienākt apollo.lv