Fliks: sauklis «Best enjoyed slowly» kļūst par joku

Apollo
0 komentāru

Jaunajam Latvijas tūrisma tēlam izvēlētais sauklis «Best enjoyed slowly» kļuvis par joku, intervijā žurnālam «Kapitāls» norāda Latvijas nacionālās lidsabiedrības «airBaltic» izpilddirektors un Rīgas tūrisma attīstības biroja (RTAB) vadītājs Bertolts Fliks.

Fliks: sauklis «Best enjoyed slowly» kļūst par joku

Foto: Evija Trifanova/LETA

«"Zeme, kas dzied» - tas bija ārprāts! Sauklis «Best enjoyed slowly» jau kļūst par joku... Jo viss, kas notiek Latvijā, ir «best enjoyed slowly» - lēmumi tiek ilgi marinēti, nekas nekustas...» uzsver Fliks.

Skaidrojot, kāpēc ķēries pie Rīgas tēla uzlabošanas, Fliks apgalvo, ka vēlas vienkārši reklamēt Rīgu, jo līdz šim pat nav bijis nekādas koncepcijas, ko mainīt.

«Pilsētu ir iespējams pārdot daudz labāk, nekā tas darīts līdz šim. Es runāju par vienkāršām mārketinga kampaņām. Rīgu ir iespējams atbilstoši pozicionēt, un pirmā Ziemassvētku eglīte ir viena no tām, jo pirms 500 gadiem pirmoreiz tā tika uzstādīta tieši Rīgā...» uzsver Fliks.

Uz iebildumu, ka, iespējams, tas tomēr noticis Tallinā, viņš atbild: »...kāda gan tam ir nozīme?! Mēs esam pirmie, kuri to ir deklarējuši! Tādā ziņā mums ir priekšrocības. Arī Santa Klauss ir reklāmas aģentūru izgudrojums, un tikai kopš «Christmas theme park» izveidošanas viņš dzīvo Lapzemē. Agrāk viņš dzīvoja Ziemeļpolā. Taču uz Rovaniemi brauc tādēļ, ka tur atrodas Santa Klausa mītne! Tāpat mēs pacelsim eglītes tēmu. Tā darbojas pilsētu mārketings.«

Kā ziņots, RTAB iepirkumā par «Live Rīga» pavasara un vasaras reklamēšanas kampaņu uzvarējusi reklāmas aģentūra «Adell Saatchi&Saatchi».

«Adell Saatchi&Saatchi» veidojusi arī jaunā Latvijas tūrisma tēla «Best enjoyed slowly» konceptu.

Konkursā par «Live Rīga» pavasara un vasaras reklamēšanas kampaņu piedalījušies trīs pretendenti, un «Adell Saatchi&Saatchi» redzējums un kampaņas ideja atzīta par labāko RTAB skatījumā.

«Adell Saatchi&Saatchi» īpašnieks un direktors Varis Lāzo atzina, ka piedāvājuma tapšanā iesaistītas «Saatchi & Saatchi» aģentūras izvēlētajos mērķa tirgos, tādējādi sniedzot ieguldījumu kampaņas idejas izstrādē.

«Live Rīga» pavasara un vasaras kampaņa norisināsies 11 valstīs: Baltkrievijā, Dānijā, Gruzijā, Igaunijā, Izraēlā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zviedrijā.

Kampaņas mērķis ir parādīt Rīgu kā pievilcīgu īso ceļojumu galamērķi. Kampaņā potenciālajiem pilsētas viesiem stāstīs par «Live Rīga» kultūras vasaras pasākumiem, atpūtas un SPA, kā arī izklaides iespējām.

RTAB mērķis ir izveidot kampaņu, kas Rīgu šovasar padarīs par iekārojamāko tūrisma galamērķi Ziemeļeiropā.

Pavasara un vasaras reklāmas kampaņu RTAB prezentēs maija sākumā, kad būs noslēdzies iepirkums par reklāmas izvietošanu medijos 11 valstīs.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

16.08.2017
Ienākt apollo.lv