Frankfurtē tiks prezentēts jaunais «Dacia Duster» Attēlu galerija

Apollo
7 komentāri

Kopš Dacia Duster parādīšanās tirgū pārdotas jau vairāk par diviem miljoniem šī modeļa automobiļu. Duster ir starptautiski populārs spēkrats, un ir kļuvis par vienu no Renault grupas visvairāk pārdotajiem modeļiem. Šis Dacia markas apvidus auto (SUV) ieņem nozīmīgu vietu savā segmentā. Septiņu gadu laikā tas ir piesaistījis daudzus cilvēkus, kuri meklē daudzveidīgi izmantojamu automobili, turklāt vēl uzticamu un nedārgu.

Dacia Duster: apvidus auto par nepiedienīgi zemu cenu

Tā kā Duster maksāja nepilnus 12 tūkstošus eiro, trijos gados tika pārdotas vairāk par 450 000 šī modeļa automašīnām. Ņemot vērā panākumus, 2013. gadā šim modelim tika radīts jauns dizains, ko pircēji sagaidīja ar tādu pašu sajūsmu, un automobilis ieguva apskaužamu popularitāti, ko pauda 2016. gada reklāmas sauklis: «Vēl viens brauc ar Duster.»

Duster cena ekonomikas krīzes laikā bija ļoti svarīgs faktors, tomēr automašīnas panākumus nevar norakstīt tikai uz pievilcīgo cenu vien. Šī spēkrata panākumu pamatā lielā mērā ir arī izbraucamības kvalitātes un spēja braukt pa jebkādu virsmu. Automašīnas dizains neliek šaubīties, ka šīs modelis pieder apvidus auto segmentam, norāda Renault.

Dacia atkal satricina tradīcijas

Laižot klajā Duster, Dacia kā autoražotājs apliecināja drosmi, ko pirmo reizi varēja novērtēt pirms sešiem gadiem līdz ar Logan parādīšanos tirgū. Dacia zīmols kļuva par paraugu jaunai automobiļu koncepcijai. Tas vēlreiz satricināja iesakņojušās tradīcijas, kad laida klajā Duster – īstu, plašu un daudzveidīgi izmantojamu apvidus auto par kompakta automobiļa cenu.

Līdzīgi kā visi Dacia modeļi, arī Duster ir paredzēts pircējiem, kuri vēlas iegādāties nedārgu automobili ar aprīkojumu, kas apmierina viņu vajadzības. Līdz ar Duster šīs markas automašīnas nokļuva jaunā teritorijā – apvidus auto tirgū. Tādējādi tika piesaistīta to klientu uzmanība, kuri meklēja auto, ar kuru var braukt pa visdažādākajiem ceļiem.

Duster iekaro pasauli

Duster ir radīts, vadoties pēc vienkāršiem novērojumiem: visā pasaulē ir vajadzīgi plaši, spēcīgi un nedārgi 4x4 piedziņas automobiļi. Duster radīšanas laikā šī vajadzība lielākoties netika apmierināta. Tāpēc Dacia laida klajā pasaulē pirmo un pēc tam tālāk attīstīja apvidus auto, kura mērķtirgus pirmām kārtām bija attīstības valstis. Taču arī Eiropas autobraucēju vajadzības tika ņemtas vērā jau kopš projekta sākuma.

Attīstības valstīs sabiedrības vidusslānis vēlas iegādāties modernus auto, kas apliecina statusu. Šie klienti meklē arī spēcīgu, uzticamu un daudzveidīgi izmantojamu auto, kas var izturēt arī skarbus klimata apstākļus un lietojumu (piemēram, garus pārbraucienus, stāvus, grūti izbraucamus ceļus). Līdzšinējie apvidus auto, kas lielākoties importēti, bieži pārsniedza vidusslāņa finansiālās iespējas.

Duster sākotnēji tika laists klajā kā Dacia markas automobilis, bet 2011. gadā tika marķēts ar Renault logotipu Dienvidamerikā (Brazīlijā, Argentīnā, Meksikā, Čīlē un Kolombijā) un pēcāk arī Krievijā un Indijā. Duster Eiropas versija ir pielāgota specifiskām starptautisko klientu vajadzībām, piemēram, Krievijai paredzētie modeļi būs izmantojami bargā ziemā, savukārt pielāgojamas degvielas modelis paredzēts Brazīlijai, bet labās vadības puses modeļi ar speciālu dizainu – Indijas lietotāju vajadzībām.

Jau no paša sākuma Duster ir pieejams divās versijās:

  • 4x4 un 2X2
  • Automobiļa svars: 1160 kg 4x2 versijai, 1250 kg 4x4 versijai
  • Klīrenss - 210 mm
  • Īsa pārkare - 822 mm priekšā, 820 mm aizmugurē
  • Samazināti veiktspējas leņķi (30° uzbraukšanas leņķis, 23° garenpārgājamības (rampas) leņķis un 36° nobraukšanas leņķis).

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Valūtu kursi

21.11.2017
Ienākt apollo.lv