Gandrīz trīskāršojies «Lattelecom» izsūtīto e-rēķinu skaits

Apollo
0 komentāru

Pagājušā gada laikā iedzīvotāju un izņēmumu skaits, kas rēķinus par «Lattelecom» pakalpojumiem saņem elektroniskajā formā, ir pieaudzis gandrīz trīs reizes un sasniedzis 205 tūkstošus, portālu «Apollo» informēja uzņēmuma pārstāvis Deniss Kolosovs.

Lattelecom

Foto: Lattelecom

Šādi rādītāji apliecina to, ka Iedzīvotāji ir novērtējuši priekšrocības, ko sniedz elektroniskie rēķini, kā arī atsaukušies «Lattelecom» aicinājumam mazināt apritē esošā papīra daudzumu, norāda Kolosovs.

Saskaņā ar apkopotajiem datiem, privāto klientu skaits, kas saņem rēķinus elektroniski, gada laikā pieaudzis gandrīz par 160% – līdz 183 tūkstošiem. Biznesa klientu vidū pieaugums bijis vēl straujāks – laikposmā no 2008.gada 1. janvāra līdz 31.decembrim uzņēmumu skaits, kas saņem elektroniskos rēķinus, ir palielinājies par 205%, tātad tas ir trīskāršojies, sasniedzot 22,3 tūkstošus.

Vēl pirms pāris gadiem «Lattelecom» klientiem izsūtīja papīra rēķinus, ar kuriem varētu piepildīt vienu preču vagonu, taču tagad rēķiniem izmantojamā papīra daudzums ir ievērojama samazinājies, uzsver uzņēmuma pārstāvis.

Elektronisko rēķinu saņēmēju skaits īpaši strauji pieauga 2008.gada pēdējā ceturksnī, pēc tam, kad tika sāka informēšanas kampaņa, kuras ietvaros «Lattelecom» aicinājis savus interneta klientus aktīvāk pieteikties un izmantot elektronisko rēķinu saņemšanas un apmaksas iespēju Klientu pašapkalpošanas vidē internetā «mans Lattelecom» – www.mans.lattelecom.lv. Patlaban apmēram 80% no 205 tūkstošiem abonentu, kuri rēķinus saņem elektroniski, apskata tos mans «Lattelecom» vidē, savukārt pārējiem 20% e-rēķins tiek nosūtīts uz e-pasta adresēm.

«Tik ievērojams elektronisko rēķinu saņēmēju skaits apliecina, ka iedzīvotāji labprāt izvēlās saņemt un apmaksāt rēķinus elektroniskajā vidē, jo šādai sistēmai ir vairākas priekšrocības. Piemēram, reģistrējoties www.mans.lattelecom.lv un sākot apmaksāt rēķinus internetā, lietotāji var redzēt aktuālā mēneša rēķinu vēl pirms mēneša noslēguma, apskatīt pilnu veikto sarunu sarakstu pēc to numuriem, laika, ilguma un maksas, tādējādi mēneša laikā pilnībā kontrolējot iztērēto naudu sarunām,» uzsver «Lattelecom» komercdirektors Jānis Ligers.

Viņš arī norāda, ka rēķinu apmaksa internetā ļauj ievērojami ietaupīt arī laiku – klienti atbrīvo sevi no nepieciešamības stāvēt rindās, kā arī ietaupīt naudu, jo komisijas maksa par rēķinu apmaksu internetbankās lielākoties ir zemāka. Patlaban mans «Lattelecom» vidē rēķinus var apmaksāt ar četru internetbanku – «Swedbank», «SEB», Latvijas Krājbankas un «Nordea», starpniecību, turklāt reģistrēties kādai no internetbankām iespējams arī «mans Lattelecom» vidē.


 

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

24.10.2017
Ienākt apollo.lv