Iedzīvotāji gatavi pirkt pārtiku internetā

Apollo
0 komentāru

Uzņēmums «Klang!» veicis pētījumu, kas apliecina, ka 62% Latvijas iedzīvotāju būtu gatavi atteikties no ikdienas lielveikalu apmeklējuma, tā vietā baudīt laiku ar ģimeni vai izmantot laiku atpūtai, informē uzņēmuma pārstāve Ildze Magazeina.

«Gandrīz astoto daļu dzīves cilvēks patērē, risinot sīkas ikdienas problēmas: iepērkoties, meklējot un labojot lietas, uzkopjot un uzturot kārtībā māju utt. Mēs domājam — tas nav pareizi. Mēs nākam ar pilnīgi jaunu ideju par cilvēka sadzīvi. Par to, cik kvalitatīvi cilvēks pavada viņam atvēlēto laiku. Cilvēks nav dzimis, lai ķemmētu lielveikalus, pērkot to, ko viņam nevajag, un pērkot vairāk nekā vajag, pūloties atcerēties, kāda veida spuldzīte der katrai lustrai. Cilvēkiem ir tiesības aizmirst par mazsvarīgo, lai veltītu laiku būtiskajam — ģimenei, pašizaugsmei, karjerai, piedzīvojumiem, izglītībai, atpūtai,» saka «Klang» direktors Jānis Kuļikovskis.

«Lai arī patlaban varam apmierināt tikai Rīgas, Rīgas rajona un Jūrmalas iedzīvotāju vēlmes, šā gada laikā esam nolēmuši savu darbību pakāpeniski paplašināt. Pašlaik mūsu veikala apmeklētājiem piedāvājam plašu preču sortimentu no vairāk nekā 6000 pārtikas preču, dzērienu, ekoproduktu, sadzīves preču mājai, bērniem, mājdzīvniekiem un automašīnai. Mēs zinām, ka liela daļa cilvēku daudz labprātāk uz veikalu nebrauktu vispār, ja vien nebūtu šo ikdienas vajadzību, tādēļ «Klang!» piedāvā iepirkšanās alternatīvu, turklāt visus pirkumus nogādājam pircēju dzīvesvietā vai birojā,» skaidro Kuļikovskis.

«Klang!» veiktais pētījums apliecina, ka tikai 38% Latvijas iedzīvotāju domā, ka iepirkšanās ir labs veids, kā pavadīt brīvo laiku, taču pārējie būtu gatavi izmēģināt ko jaunu un rast alternatīvu liekai laika tērēšanai, stāvot rindās vai drūzmējoties ap produktu plauktiem. 52,2% vīriešu atzīst, ka šajā laikā izmantotu laiku aktīvai atpūtai kopā ar ģimeni.

Turklāt laikā, kad domājam par būtisku izdevumu samazinājumu, divas trešdaļas aptaujāto jeb 68% atzīst, ka ikreiz lielveikalā nopērk kādu neplānotu pirkumu. Iepirkšanās internetā šādu līdzekļu tērēšanu būtiski ierobežo. «Pirmkārt, cilvēkiem ir iespējams sekot līdzi saviem izdevumiem, jo, ieliekot preci grozā, kopējā summa ir redzama uzreiz. Otrkārt, tiek veikti mazāk impulsa pirkumi, jo preces var pasūtīt, sēžot tieši pie ledusskapja un sekot līdzi nepieciešamajam,» skaidro Kuļikovskis. Lai palīdzētu cilvēkiem samazināt ikdienas izdevumus, kas citkārt tiek samazināti uz preču kvalitātes rēķina, daudzās preču grupās «Klang!» cenas ir izdevīgākas nekā citos lielveikalos.

Vairāk nekā divas piektdaļas aptaujāto par visnepatīkamāko lietu iepērkoties uzskata garās rindas pie kasēm, 18% nepatīk cilvēku masas un drūzma veikalā pie pārtikas plauktiem, bet 9% nepatīk nelaipnās pārdevējas. Iepirkšanās internetā norobežo pircēju no nepatīkamās drūzmas veikalā, tāpēc šis process aizņem daudz mazāk laika un nerada nepatīkamas emocijas.

«Vislielākā priekšrocība, iepērkoties «klang.lv», ir piegāde mājās vai birojā. Iepirkumus iespējams pasūtīt tā, lai piegāde notiktu klientam izdevīgā laikā,» uzsver Kuļikovskis.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

22.08.2017
Ienākt apollo.lv