Iedzīvotāji pēdējā laikā sūdzas par interneta veikalu pakalpojumiem

Apollo
0 komentāru

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) pēdējā laikā saņēmis arī vairākas iedzīvotāju sūdzības par interneta veikalos iegādāto preci vai šo veikalu sniegto pakalpojumu kvalitāti.

PTAC vadītāja Baiba Vītoliņa otrdien intervijā Latvijas Televīzijas raidījumam «Labrīt, Latvija!» informēja, ka centrs saņēmis jau vairāk nekā 20 sūdzības par interneta veikaliem. Visbiežāk cilvēki sūdzas, ka precei pēkšņi mainījusies cena, ka prece vispār nav atvesta un, ja prece ir piegādāta, tad tā ir zemas kvalitātes.

Pēdējā laikā sūdzības pienāk par interneta veikala «Euroshop» rīcību — klienti, lai gan par preci norēķinājušies, to nav saņēmuši. Vītoliņa norādīja, ka šādos gadījumos jāvēršas pie uzņēmuma vadības un klientiem ir tiesības saņemt naudu atpakaļ.

Taču problēmas var rasties, ja uzņēmums kļuvis maksātnespējīgs, tad gan iespējas saņemt atpakaļ naudu ir problemātiskas.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

21.08.2017
Ienākt apollo.lv