Interneta reklāma Lielbritānijā apdzen televīziju

Apollo
0 komentāru

Pirmo reizi Lielbritānijā reklāmas industrijas vēsturē tēriņi interneta reklāmai pārsnieguši televīzijas reklāmai iztērēto naudas summu, liecina Lielbritānijas Interneta reklāmas biroja (IAB) aprēķini.

«Guardian» mājaslapa ir viens no populārākajiem interneta medijiem Lielbritānijā.

«Guardian» mājaslapa ir viens no populārākajiem interneta medijiem Lielbritānijā.

Foto: www.guardian.com

Reklāmai internetā Lielbritānijā 2009. gada 1. ceturksnī tērēti 1,75 miljardi sterliņa mārciņu, kas ir 4,6% pieaugums, lai gan kopējais reklāmas tirgus saruka par 16,6%.

Lielbritānija ir arī pasaules līdere, vērtējot interneta reklāmas daļu no kopējiem reklāmas tēriņiem — 23,5% no kopējās reklāmas naudas tikusi interneta medijiem.

Visaktīvāk interneta reklāmām tērējušas IT kompānijas (19,1% no interneta reklāmas tirgus), telekomunikāciju uzņēmumi (13,3%) un finanšu organizācijas (13,2%).

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

20.10.2017
Ienākt apollo.lv