Interneta veikala kliente jūtas bezspēcīga jeb Ko darīt, ja piedzīvota vilšanās?

Apollo
73 komentāri

Pēc publikācijas par sūdzībām, kas saistītas ar Igaunijas komersanta «CrazyDdeal Group OÜ» interneta vietni «crazydeal.lv», portāls «Apollo» saņēma arī citu smagi vīlušos klientu vēstules, kurās tiek lūgts sniegt plašāku skaidrojumu par to, kā rīkoties konkrētā gadījumā.

Ilustratīvs attēls

Ilustratīvs attēls

Foto: sasha diamanti, CC BY-SA 2.0

«Izlasīju publicēto brīdinājumu par «CrazyDeal» un jūtos bezspēcīga. Arī es esmu viena no «cietējām», kura jau gandrīz pusgada garumā cīnās par preci vai - nu jau par naudas atgriešanu. Sarakste ir kilometra garumā, bet bez rezultātiem,» teikts portālam «Apollo» adresētajā vēstulē.

«Jūs iesakāt būt uzmanīgiem un neiepirkties šajā vietnē. Nu, protams, ka katrs, kurš vienreiz uz grābekļa uzkāpis, otrreiz to vairs nedarīs. Bet - ko darīt TAGAD manā un daudzu citu cietēju situācijā? Kā cīnīties? Kur vēl vērsties? Sūdzēt tiesā un pazaudēt vēl vairāk naudas? Kā rīkoties?» vaicā interneta vietnes kliente.

Jau vēstīts, ka Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) un Eiropas Patērētāju informēšanas centrs (ECC Latvia) pēdējos divos mēnešos no patērētājiem ir saņēmuši vairāk nekā 50 sūdzību saistībā ar veiktiem preču pasūtījumiem Igaunijas komersanta «Crazydeal Group OÜ» interneta vietnē «crazydeal.lv».

Patērētājiem sniegtas 65 konsultācijas saistībā ar iepirkšanos šajā vietnē.

Patērētāju elektroniskajās vēstulēs norādīts, ka iegādātās preces netiek piegādātas kuponos norādītajos termiņos un preču piegāde tiek pagarināta uz vēlāku laiku. Pēc piegādes termiņa pagarinājuma patērētāji tiek informēti, ka pasūtījums ir anulēts un nauda tiks atdota 14 dienu laikā, tomēr naudas atdošana noteiktajā termiņā netiek veikta.

Portāls «Apollo» sazinājās ar PTAC, lai skaidrotu, kā tad pircējam šajā situācijā rīkoties. PTAC Patērētāju informēšanas un komunikācijas daļas pārstāve Madara Ermansone informēja, ka, saskaroties ar problēmām, patērētājam vispirms ir jāvēršas pie tirgotāja ar rakstisku sūdzību.

«Ja pēc šādas sūdzības nosūtīšanas tirgotājs problēmu nerisina vai arī nesniedz atbildi, patērētājs var vērsties pēc palīdzības Eiropas Patērētāju informēšanas centrā (ECC Latvia). Vēršoties pie ECC Latvia rakstiski, vēlams pielikumā pievienot arī saraksti ar konkrēto interneta portālu,» norāda PTAC pārstāve.

«ECC Latvia palīdzību sūdzības risināšanā var sniegt tikai gadījumā, ja tirgotājs, kas veic tirdzniecību konkrētajā interneta vietnē, ir reģistrēts kādā no Eiropas Savienības dalībvalstīm, Norvēģijā vai Islandē,» skaidro Ermansone. 

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

18.10.2017
 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

18.10.2017
Ienākt apollo.lv