Izdos 300 miljonu dolāru «Windows Vista» tēla spodrināšanai

Apollo
0 komentāru

Programmatūras milzis «Microsoft» ir gatavs ieguldīt 300 miljonu dolāru jeb aptuveni 134 miljonus latu savas neveiksmīgās operētājsistēmas reklamēšanā. Korporācijas speciālisti uzskata, ka ar šo summu vajadzētu pietikt, lai lietotājus atkal noskaņotu par labu «Windows Vista».

Līdztekus jau tradicionālajai «Microsoft» ražojuma kritizēšanai par aparatūras un programmatūras savietojamības trūkumu lietotāji izvirza pretenzijas pret «Windows Vista» drošību un ražīgumu. «Windows» iepriekšējās versijas «Windows XP» pārdošanas pārtraukšana 2008. gada 30. jūnijā radījusi nopietnas grūtības IT speciālistiem. Lai gan jau izlaista pirmā «Windows Vista» modernizācijas pakete un korporācija «Microsoft» paziņojusi, ka šīs sistēma esot vislabāk izstrādātā no līdzšinējām «Windows» operētājsistēmām, IT nozares analītiķiem joprojām ir skeptiska attieksme.

Kompānijas «KACE» analītiskā pētījuma rezultāti liecina, ka «Windows Vista» pretinieku skaits pieaudzis par 10%, bet 42% aptaujāto ir stingri nolēmuši instalēt vienu no alternatīvajām operētājsistēmām — «Mac OS» vai «Linux».

Tātad «Microsoft» reklāmas kampaņa, kurai asignēs 300 miljonus dolāru, uzrunās atlikušos lietotājus. Datoru tehnoloģiju tirgus eksperts Eds Bots, kas šajā jomā strādā jau 20 gadu, uzskata, ka «Windows Vista» tēla spodrināšanas kampaņas sākumam tas nebūtu slikti. Taču viņš kā piemēru min «Apple» reklāmu, kas uzsver atšķirības starp operētājsistēmām: «I’m a Mac, I’m a PC.» Bots norāda, ka šajos apstākļos līdzīga «Microsoft» atbilde tādai reklāmai būs neveiksmīga, jo liks vēl vairāk šaubīties par produkta kvalitāti.

Tikmēr korporācijas interneta vietnē jau parādījusies sadaļa, kurā uzskaitītas šīs «Windows» versijas lietošanas priekšrocības.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

21.11.2017
Ienākt apollo.lv