Izveidots pirmais ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas terminālis

Apollo
3 komentāri

No šodienas, 25. aprīļa, SIA «Rīgas namu pārvaldnieks» (RNP) klienti, apmeklējot «Rīgas klientu centru» (Brīvības ielā 49/53), īpaši izveidotā terminālī var elektroniski nodot ūdens skaitītāju rādījumus, portālu «Apollo» informēja Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa.

Izveidots pirmais ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas terminālis

Foto: Gatis Dieziņš/LETA

Termināļa uzstādīšana sniegs iespēju RNP klientiem elektroniski nodot ūdens skaitītāju rādījumus klātienē, tādējādi modernizējot līdzšinējo ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas veidu – veidlapas aizpildīšanu rakstveidā un tās nogādāšanu speciālā pastkastītē. Ūdens skaitītāju rādījumu ievadīšanu terminālī iespējams veikt katru mēnesi, sākot no 25. datuma līdz mēneša pēdējai dienai.

Konsultācijas par ūdens skaitītāju nodošanas termināļa lietošanu iespējams saņemt pie RNP klientu apkalpošanas centra speciālistiem. Ja RNP klientu atsaucība par termināļa izmantošanu būs pozitīva, termināļus plānots izvietot arī citos uzņēmuma Klientu apkalpošanas centros.

Šobrīd RNP klienti ūdens skaitītāju rādījumus var nodot gan elektroniski – ievadot skaitītāju rādījumus portālā: www.e-parvaldnieks.lv un «Rīgas klientu centrā» esošajā RNP terminālī, gan rakstveidā – aizpildot veidlapu un ievietojot to speciāli izveidotā pastkastītē.

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Horoskopi

Vairāk
24

2017. gada 24. novembris

Vārda dienas

Velta, VeldaVīne, Vīna, Viners, Vinārs, Veltija, Velte, Velita, Veldra, Velards

Valūtu kursi

24.11.2017

Dienas skaistuma deva

Vairāk

Mēneša lasītākie raksti

Ienākt apollo.lv