Kafejnīcas īpašnieks interesantā veidā cīnās ar nelaipniem klientiem

Apollo
79 komentāri

Kādas franču kafejnīcas īpašnieki visai atjautīgā veidā nolēmuši sodīt nelaipnos klientus.

Kafejnīcas īpašnieks interesantā veidā cīnās ar nelaipniem klientiem

Foto: Eva Freude, CC BY-NC-SA 2.0

Kā vēstī ārvalstu mediji, tiem klientiem, kuri, pasūtot savu kafiju, būs piemirsuši par labām manierēm, par pasūtījumu nāksies samaksāt vairāk nekā laipnajiem klientiem. 

Kafejnīca Nicā nākusi klajā ar jaunu cenu sistēmu, kas mazliet iesitīs pa kabatu nelaipnajiem klientiem. 

Zīmē teikts, ka pasūtījums, kas tiks izteikts kā «Kafiju!» izmaksās septiņus eiro, kamēr pasūtījums «Man lūdzu kafiju» būs lētāks - 4,25 eiro. Taupīgākie klienti varēs tikt pie kafijas, samaksājot vien 1,25 eiro, bet tad pasūtījumam jāskan šādi: «Labdien, man lūdzu kafiju!».

«Tas sākās kā joks, jo pusdienlaikā daudzi cilvēki bieži ir stresaini un dažreiz pat rupji, kad pasūta kafiju. Tas ir mūsu veids, kā pateikt: «Nomierinies»,» sacījis kafejnīcas pārstāvis.

Kafejnīcā atzīst, ka cenu diferencēšana reālajā dzīvē līdz šim netika piemērota, jo pēc zīmes uzstādīšanas kafejnīcā klientu uzvedībā vērojamas izmaiņas. 

«Lielākā daļa klientu mūs apmeklē pastāvīgi un viņi tajā saskata joku, tāpēc pat pārspīlē savu laipnību. Taču cilvēki tagad ir vairāk mierīgi, vairāk smaida un tas ir pats galvenais,» komentē kafejnīcas menedžeris Fabrīss Pepino. 

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

12.12.2017
Ienākt apollo.lv