Katru trešo automobili pēc zvana palīdzības dienestam velk prom ar evakuatoru

Apollo
7 komentāri

Autovadītāji, kuriem aprīlī un maijā bijusi nepieciešama palīdzība uz ceļa, visbiežāk to meklējuši trīs iemeslu dēļ - bija nepieciešama auto transportēšana pēc ceļu satiksmes negadījuma, auto bija radušās riteņu problēmas, vai arī palīdzība izsaukta noslāpuša dzinēja dēļ, liecina «If Apdrošināšana» apkopotie dati.

Katru trešo automobili pēc zvana palīdzības dienestam velk prom ar evakuatoru

Foto: Lita Krone/LETA

Trešā daļa - 34.5% - aprīlī un maija pirmajā pusē autopalīdzības dienesta sniegto palīdzības gadījumu bija saistīta ar došanos uz negadījuma vietu, lai transportētu ceļu satiksmes negadījumā nokļuvušu auto. Vēl 15% zvanu uz autopalīdzības dienestu bija saistīti ar nepieciešamo palīdzību bedrēs sabojātu riteņu dēļ, kad bija nepieciešama palīdzība nomainīt sabojātu riteni. Savukārt 14% gadījumu autopalīdzība izsaukta dzinēja problēmu dēļ.

«Šogad pavasaris iestājās strauji. Vēl aprīļa sākumā Latvijā valdīja ziemīgi laika apstākļi un palīdzība KASKO polišu īpašniekiem bija nepieciešama gan uz apledojuša ceļa saslīdējušiem auto, gan auto, kuriem bija problēmas ar aukstumā noslāpušu dzinēju vai motora iedarbināšanu. Savukārt mēneša beigās arvien vairāk izsaukumu bija ar lūgumiem palīdzēt bedrēs iebraukušiem auto. Tāpat līdz ar siltāka laika iestāšanos gandrīz jūtami pieaudzis izsaukumu skaits, lai transportētu avarējušu auto, jo cilvēki vairāk pārvietojas ar auto un satiksmē iesaistās arī tā dēvētie «vasaras braucēji». Tāpat pavasarī sniegto autopalīdzības gadījumu analīze liecina, ka arī dzinēju problēmas ir aktuālas ne tikai ziemā, bet arī gada siltajos mēnešos. Turklāt nereti dzinējs pieviļ arī jaunus auto, kuru motors nav ticis galā ar slodzi, intensīvi lietojot kondicionieri vai saskaroties ar elektronikas problēmām,» norāda «If Apdrošināšana» KASKO produkta vadītājs Kaspars Duburs.

Vēl viens no biežākajiem iemesliem, kāpēc tiek izsaukts palīdzības dienests ir dažādi degvielas sistēmu defekti. Šāda veida izsaukumu skaits ir vērojams gan ziemas, gan vasaras mēnešos un variē 10 - 15% no kopējā saņemto izsaukumu skaita. «Degvielas sistēmu bojājumi pavasarī nereti saistīti ar faktu, ka «vasaras braucēju» automašīnās pa ziemu sakrājies kondensāts vai ūdens,» norāda Duburs.

Uzņēmuma eksperts uzsver, ka šādas problēmas pavasaros rodas arī motociklu īpašniekiem, ja motocikls nav ticis atbilstoši sagatavots «dīkstāvei» ziemas periodā. Visai bieži degvielas sistēmas bojājums ir saistīts ar nekvalitatīvu dīzeļdegvielu, kas nav iegādāta legālās degvielas uzpildes stacijās.

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Valūtu kursi

24.11.2017
Ienākt apollo.lv