Kisiels: mūsu ekipāžas temps ir kāpis

Apollo
0 komentāru

«Skandi» rallija komanda, 27. un 28. augustā startēja rallijā «Kurzeme» 2010, kas notika Liepājā un tās apkārtnē.

Kisiels: mūsu ekipāžas temps ir kāpis

Foto: Z.Zālmanis (Nikon)

Lai arī komandas ekipāžām neizdevās izcīnīt uzvaru, komanda ir apmierināta ar rallijā gūto pieredzi un neaizmirstamo cīņu līdz pēdējam ātrumposmam.

«Skandi» rallija komandas un Latvijas ātrākās ekipāžas – Ivara Vasaraudža un Pētera Spredža – uzdevums un vēlme bija uzvarēt šajā rallijā. Tieši tādēļ tā jau kopš rallija starta Liepājas centrā neatlaidīgi centās uzturēt lielu sacensību tempu un kopvērtējumā noturēties līderu pozīcijās, kas arī izdevās līdz pēdējam ātrumposmam. Rallija «Kurzeme 2010» pēdējā ātrumposmā «Mitsubishi Lancer» WRC sporta automobilim radās tehniskas problēmas – pēkšņi pazuda elektrības padeve visiem automašīnas mezgliem. Šobrīd komandas mehāniķi un kompānijas «MML Sports» inženieri cenšas noskaidrot šī defekta iemeslu, kā arī tā saistību ar rallijā «Mad-Croc Rally Estonia 2010» piedzīvotajām tehniskajām problēmām.

Ivars Vasaraudzis pēc rallija finiša neslēpj nedz gandarījumu, nedz vilšanos: «Man ir ļoti liels prieks par mūsu spraigo, ātro un diezgan vienlīdzīgo cīņu ar Georgu Grosu. Skatītājiem noteikti bija ko redzēt. Mums pašiem šī cīņa patiesi patika un likās ļoti interesanta. Patīkami pārsteidza, ka Gross ir kļuvis ātrs. Var redzēt, ka viņa ieguldījumi treniņos un testos ir atmaksājušies. Kurzemes rallija ātrumposmi, pateicoties lietum, bija ne tikai ātri, bet arī viltīgi. Pats kļūdījos divas reizes, izslīdot pārāk tālu līkuma ārmalā, taču kopumā savu sniegumu vērtēju kā ļoti labu. Protams, nepatīkami ir izstāties no rallija pēdējā ātrumposmā, jo sevišķi esot tik tuvu uzvarai, taču tehniskie sporta veidi ir neparedzami, un ar to ir jārēķinās,» sacīja Vasaraudzis.

Neskatoties uz dažādām kļūdām, «Skandi rallija» komandas otra ekipāža – Raimonds Kisiels un Arnis Ronis, kas startē ar «Mitsubishi Lancer» WRC automobili, rallijā «Kurzeme 2010» beidzot sasniedza sen kāroto rezultātu – ierindošanos līderu trijniekā kopvērtējumā. Šī ekipāža A plus klasē un rallija «Kurzeme 2010» kopvērtējumā izcīnīja otro vietu.

«Ralliju uzsāku ar pamatīgu kļūdu, biju aizmirsis ieslēgt aktīvo diferenciāli un automātisko pārnesumu slēgšanas mehānismu. Šī kļūda mani izsita no līdzsvara, tāpēc pilsētas ātrumposmu veicu ļoti prātīgi un vairāk domāju par otrās dienas ātrumposmiem. Kļūdu gan pieļāvu arī otrajā dienā – pirmo reizi veicot Vecpils ātrumposmu, sagriezāmies un noslāpējām automašīnas dzinēju, taču atlikušajos kilometros centos atgūt zaudēto un to daļēji arī paveicu, finišējot ar piekto labāko rezultātu. Līdz rallija pēdējiem ātrumposmiem sapratu, ka varu apsteigt Andi Neikšānu, kurš šoreiz bija ātrākais N4 klases pilots, un to arī izdarīju. Šādu rezultātu es negaidīju. Viennozīmīgi, pateicoties pieredzei Igaunijas rallijā un nelieliem automašīnas mezglu regulējuma uzlabojumiem, mūsu ekipāžas temps ir kāpis. Man ir parādījusies pārliecība, ka varu uzrādīt konkurētspējīgu rezultātu, kā arī ir radusies vēlme cīnīties. Šobrīd esmu pārliecināts, ka varam braukt arī vēl ātrāk,» savu rezultātu skaidro Raimonds Kisiels.

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Valūtu kursi

24.11.2017
Ienākt apollo.lv