Lasītājas stāsts: Apnicis katru rītu salt un saņemt rājienu darbā Attēlu galerija

Apollo
221 komentārs

Kāda sašutusi iedzīvotāja informēja portālu «Apollo» par grūtībām, ar kurām viņa saskaras ikdienas, uz darbu braucot ar 49.maršruta autobusu. Tas regulāri kavējot un vienmēr esot pilns. Arī uzņēmums «Rīgas satiksme» apstiprina, ka saņēmis daudzas sūdzības no iedzīvotājiem, kas izmanto šo maršrutu.

Lasītājas stāsts: Apnicis katru rītu salt un saņemt rājienu darbā 3 attēli Atvērt

Foto: Lasītājas foto

«Es uzskatu, ka tas nav normāli, ka man jāmaksā 29,10 lati mēnesī, lai es katru rītu gaidītu pieturā 40 minūtes un saltu, kā arī saņemtu rājienu savā darba vietā par kavējumu,» rakstīts vēstulē, ko sieviete nosūtījusi arī «Rīgas satiksmei». Viņa min vairākus piemērus, konkrētās dienās, kad autobuss no rīta kavējis vairāk nekā 20 minūtes un bijis tik pārpildīts, ka daļa cilvēku bijusi spiesta gaidīt nākamo autobusu.

Sieviete raksta, ka vairākas reizes dzirdējusi, kā cilvēki zvana «Rīgas satiksmei» un izsaka sūdzības, viņa arī ir neizpratnē, kāpēc laikā, kad autobuss vienmēr ir tik pārpildīts, atbildīgais uzņēmums nevar norīkot kādu papildreisu.

«49.autobusa maršruts ir garš un sarežģīts,» portālam «Apollo» skaidro «Rīgas satiksmes» pārstāvis Viktors Zaķis. «Autobuss pamatā brauc pa koplietošanas ceļiem un maršrutā reti ir pieejama speciālā sabiedriskā transporta josla, kas autobusam neļauj apbraukt sastrēgumus.»

Jautāts par to, kurš lemj par šādu joslu ierīkošanu, Zaķis teica, ka tas nav «Rīgas satiksmes» kompetencē.

«Uzklausot sūdzības, 49.maršrutam tikuši nozīmēti autobusi ar lielāku ietilpību, taču papildus reisus uzņēmums pagaidām nevar nodrošināt, jo tam trūkst resursa,» atzīmē pārstāvis. «Bet drīzumā gaidāms iepirkums, kurā «Rīgas satiksme» plāno papildināt savu autobusu parku,» sola Zaķis.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

23.09.2017
Ienākt apollo.lv