Latvijā mīl Masaļski. Centis un Ella - apnikuši. Un kas vispār ir princese? Attēlu galerija

Apollo
0 komentāru

Šobrīd Latvijā topā ir Masaļskis, Centis Ūbele apnicis, bet Latvijas Princesi 2009 – neatpazīst - pie šāda secinājuma nonākusi pētījumu kompānija «GfK CR Baltic» sadarbībā ar sabiedrisko attiecību aģentūru «Reputè» un vortālu «7guru.lv», kas pirmo reizi veikusi pētījumu par Latvijas slavenībām, kas atklāj sabiedrības viedokli, kuras slavenības iedzīvotāji ir iemīļojuši un kuras, iespējams, ir atpazīstamas, bet - ne tik iemīļotas.

FOTOGALERIJA

Pētījums atklāj, ka šobrīd sabiedrībā mīlētākās slavenības ir Rīgas «Dinamo» vārtsargs Edgars Masaļskis, Vankūveras Ziemas Olimpisko spēļu sudraba medaļas ieguvējs skeletonā Martins Dukurs, TV un radio raidījumu vadītāja Katrīna Pasternaka, dziedātaja Aisha un aktieris Artūrs Skrastiņš.

Tops tika sastādīts, ņemot vērā sabiedrības «patīk» un «nepatīk» vērtējumus par katru slavenību. Slavenību izkārtojums topā veidojās no «patīk» vērtējuma atņemot sabiedrības «nepatīk» vērtējumu.

Veicot padziļinātu pētījuma rezultāti analīzi, atklājas, ka visvairāk aptaujātajiem apnicis ir lielveikalu ķēdes «Maxima» reklāmas tēls Centis Ūbele, savukārt vairākums neatpazīst LNT veidotā šova «Latvijas Princese» uzvarētāju Alisi Piternieci. Aptuveni ceturtā daļa aptaujāto neatpazīst, bet pusei ir neitrāla attieksme pret valsts prezidenta kundzi Lilitu Zatleri.

Interesanti, ka dažas Latvijai nozīmīgas sporta zvaigznes atpazīst aptuveni tikai puse no iedzīvotājiem, piemēram, Latvijas pirmo raketi tenisā Ernestu Gulbi, Vankūveras Ziemas Olimpisko spēļu sudraba medaļas ieguvēju kamaniņu braukšanā Andri Šicu un kamaniņbraucēju Maiju Tīrumu, Eiropas čempioni komandu stafetē.

Sabiedrisko attiecību aģentūras «Reputè» vadītāja Iveta Antonišķe: «Būt populāram ir darbs, jo atpazīstamība var gan palīdzēt veidot karjeru, gan arī «pateicoties» nevēlamai slavai pilnībā sagraut iecerēto. Ja vārds kļūst par zīmolu, tas ir smaga, ilga un profesionāla darba rezultāts un jo vērtīgāks zīmols, jo ilgāks tā mūžs. To, cik vērtīgi ir mūsu Latvijas slavenību vārdu zīmoli, redzēsim aptuveni pēc gada, kad pētījums būs veikts jau vairākas reizes.»

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Ko zvaigznes sola šonedēļ?

Vairāk

Ko zvaigznes sola šomēnes?

Vairāk

Valūtu kursi

20.10.2017
Ienākt apollo.lv