Latvijā vismazākais sociālos medijus lietojošo uzņēmumu īpatsvars ES

Apollo
11 komentāri

Sociālos medijus Latvijā lieto vien 15% uzņēmumu, kas ir mazākais īpatsvars no visām Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīm, liecina ES statistikas biroja «Eurostat» apkopotie dati.

Latvijā vismazākais sociālos medijus lietojošo uzņēmumu īpatsvars ES

Foto: PictureWendy, CC BY-NC 2.0

Dati aptver uzņēmumus, kas nodarbina vismaz desmit cilvēkus.

2013.gadā vismaz vienu sociālo mediju veidu ES lieto 30% uzņēmumu, tomēr tikai 8% šo uzņēmumu bija izstrādāta politika sociālo mediju izmantošanai.

Latvijā konkrēta politika bija vien 3% sociālos medijus izmantojošo uzņēmumu.

Zemākais sociālo mediju lietotāju īpatsvars starp uzņēmumiem no visām ES valstīm reģistrēts Latvijā, kā arī Čehijā - 16% un Francijā, Polijā un Rumānijā - 19%.

Tikmēr lielākais šo uzņēmumu īpatsvars reģistrēts Maltā - 55%, Nīderlandē - 50% un Īrijā - 48%.

Lietuvā sociālos medijus lieto 38% uzņēmumu, bet Igaunijā - 27% uzņēmumu.

Sociālos tīklus ES izmanto 28% uzņēmumu, multimediju satura koplietošanas vietnes - 11%, blogus vai mikroblogus lieto 10%, bet vikibāzes zināšanu koplietošanas rīkus izmanto 6% ES uzņēmumu.

Latvijā sociālos tīklus lieto 13% uzņēmumu, multimediju satura koplietošanas vietnes - 5%, blogus vai mikroblogus - 7%, bet vikibāzes zināšanu koplietošanas rīkus - 2%.

Tikmēr tīmekļa vietnes ES ir 73% uzņēmumu, kas nodarbina vismaz desmit cilvēkus.

Augstākais šādu uzņēmumu īpatsvars šogad reģistrēts Somijā - 94%, Dānijā - 92%, Zviedrijā - 89% un Austrijā - 86%.

Savukārt zemākais līmenis fiksēts Rumānijā - 42%, Bulgārijā - 47% un Latvijā - 56%.

Igaunijā tīmekļa vietnes ir 76% uzņēmumu, bet Lietuvā - 75%.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

22.09.2017
Ienākt apollo.lv