Mazie kolektīvās iepirkšanās portāli kaitē industrijai

Apollo
1 komentārs

Latvijas vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli CityLife.lv un Cherry.lv nonākuši pie kopīga lēmuma – neļaut savus piedāvājumus izvietot portālos, kuri apkopo visu Latvijas kolektīvās iepirkšanās portālu piedāvājumus. Šāds lēmums pieņemts, lai pircējiem aktīvāk skaidrotu atšķirības starp kvalitāti, ko spēj piedāvāt vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli, un mazo portālu piedāvājumiem, kuru ierobežotie resursi liedz iespēju uzņemties atbildību par to piedāvājumiem.  

Mazie kolektīvās iepirkšanās portāli kaitē industrijai

Foto: Publicitātes foto

Šobrīd Latvijā darbojas ap 40 kolektīvās iepirkšanās portālu, tomēr 93% no tirgus sastāda četri vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli. CityLife.lv un Cherry.lv sasniedz gandrīz 60% no industrijas kopējā apgrozījuma. Pēc CityLife.lv mārketinga vadītājas Ances Rancānes un Cherry.lv mārketinga vadītājas Annas Brūnas teiktā, mazie portāli bieži kaitē industrijai kopumā, jo nespēj nodrošināt pienācīgu kvalitāti. Savukārt, piedāvājumus apkopojošajos portālos cilvēki nezina, no kāda portāla piedāvājums tiek iegādāts.

«Šobrīd portālos, kuri apkopo visus industrijas piedāvājumus, pircēji bieži vien vadās tikai pēc cenas un atlaides, nepiegriežot vērību tam, no kā piedāvājums tiek iegādāts. Tomēr tā nav tikai cena vai atlaide, kas veido piedāvājumu – tas ir milzīgs portāla darbs ar uzņēmumiem , kā arī liels darbs klientu apkalpošanā, ko nespēj nodrošināt mazie portāli,» min Anna Brūna. «Turpmāk CityLife.lv un Cherry.lv piedāvājumus varēs atrast tikai mūsu pašu portālos – vēlamies, lai apmeklētāji zina, no kā viņi iegādājas piedāvājumus. Mēs esam gatavi uzņemties atbildību par savu darbību,» piebilst Rancāne.

Par Cherry.lv/CityLife.lv.lv 

CityLife.lv un Cherry.lv ietilpst Cherry Media Grupā, kura ir līderis kolektīvās iepirkšanās portālu industrijā Baltijas valstīs. Uzņēmumu grupā ietilpst ne vien divi vadošie portāli Latvijā, bet arī vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli Lietuvā (Grupinis.lt, Beta.lt) un vadošais kolektīvās iepirkšanās portāls Igaunijā - Cherry.ee. Cherry Media Grupas apgrozījums 2011. gadā bija 20 milijoni latu. Cherry Media Grupa cieši sadarbojas un daļēji pieder Slevomat Grupai, kas ir lielākais Centrāleiropas e-komercijas uzņēmums un ārpus Baltijas darbojas arī Čehijā, Ungārijā, Slovākijā un Bulgārijā.  

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

Laika ziņas

Vairāk

Apollo E-veikali

25

2014. gada 25. oktobris

Vārda dienas

Beāte, BeatriseHilārs, Hilārijs, Hilars, Hilarijs, Hilarija, Hilards, Gilarijs, Beāta, Beatrisa, Beate, Beata

Apollo Izglītība

Laika ziņas

Vairāk
Mazmākoņains
Rīga pašreiz 0 ℃
Mazmākoņains

Vējš: 4 m/s

Saule lec: 08:19
Saule riet: 17:56
Dienas ilgums: 9:37

Apollo Tūrisms

Valūtu kursi

25.10.2014
Ienākt apollo.lv