«Mitsubishi» elektriskā «evolūcija» Attēlu galerija

Apollo
3 komentāri

Tokijas automobiļu izstādē Mitsubishi oficiāli prezentējusi konceptuālu krosoveru e-Evolution. Ideoloģiski tas iet leģendārās rallija automobiļu saimes Lancer Evolution pēdās, taču tai pašā laikā būtiski atšķiras, turklāt ir apgādāts ar trim elektromotoriem.

Par elektromotoru kopējo veiktspēju Mitsubishi nerunā, un arī grīdas vidusdaļā iebūvētās baterijas raksturlielumi pagaidām nav svarīgi. Taču tāpat skaidrs, ka izstrādātājiem svarīgāka par visu bijusi dinamiskie rādītāji un braukšanas īpašības.

Tā kā pie priekšējās ass ir viens elektromotors, bet pārējie divi atbild katrs par savu aizmugurējo riteni, ir iegūta iespēja vienkārši vektorēt vilkmi starp tiem. Citiem vārdiem sakot, Mitsubishi izstrādātā visu riteņu kontroles sistēma Super All-Wheel Control (S-AWC) arī elektrificējas. Baterijas novietojums savukārt palīdz pazemina smaguma centru un uzlabo mašīnas stabilitāti.

Būtiska šī konceptauto sastāvdaļa ir mākslīgais intelekts. Tas ievāc informāciju un datus par vadītāja braukšanas stilu un izveido viņa profilu. Ja ir iespējams braukšanas manieri uzlabot un nonākt līdz labākam sniegumam, mākslīgā intelekta sistēma, izmantojot balss komandas un rakstiskus paziņojumus instrumentu panelī, to darīs zināmu.

e-Evolution dizains lielā mērā ir ieturēts šā brīža Mitsubishi modeļu stilā. Automobilim nav vienīgi radiatora režģa, kā vietu ieņēmis kameru un sensoru aizsargstikls. Tāpat auto ir nevis hidrauliska, bet elektriska bremžu sistēma, kā priekšrocības esot jūtamas, braucot arī nelielā ātrumā. 

Iepriekš Mitsubishi paziņoja, ka ir izstrādāts attīstības plāns nākamajiem trim gadiem un tas paredz izlaist 11 jaunus modeļus. Informācijas par to, vai starp tiem ir arī e-Evolution sērijveida versija, nav.

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Valūtu kursi

23.11.2017
Ienākt apollo.lv