Noskaidros uzņēmumus ar labāko servisu Papildināts

Apollo
0 komentāru

Jau sesto gadu pēc kārtas martā notiks kampaņa «Uzslavē labu servisu!» un šogad tā izceļas ar īpaši daudzveidīgu dalībnieku klāstu - šogad nolēmuši piedalīties 50 visdažādāko nozaru uzņēmumi, vairāk kā 900 klientu apkalpošanas vietas visā Latvijā, no finanšu jomas līdz augstskolām.

Noskaidros uzņēmumus ar labāko servisu

Foto: Labsserviss

Akcijas organizatori informē, ka kampaņā iesaistījušies uzņēmumi un iestādes, kuri īpaši rūpējas par saviem klientiem un interesējas par savu novērtējumu klientu acīs. Visaktīvāk dalību pieteikušas finanšu iestādes.

Savukārt pirmo reizi kampaņā piedalās izglītības iestādes, piemēram, Latvijas Universitāte, Biznesa augstskola «Turība» un Banku augstskola.

Šogad, tāpat kā iepriekšējos gadus, kampaņā turpina piedalīties arī mazumtirdzniecības uzņēmumi, pakalpojumu sniedzēji un arī vairākas pašvaldības.

Kampaņas «Uzslavē labu servisu!» laikā visu martu ikviens ir aicināts novērtēt un uzslavēt labo apkalpošanu mājaslapā www.labsserviss.lv, zvanot vai sūtot īsziņu uz 1188 vai arī uzrakstot savu uzslavu anketā pašā apkalpošanas vietā.

Jebkuram sabiedrības loceklim, zvanot uz 1188, būs iespēja atstāt uzslavu:

• par uzņēmumu, kurā ir saņēmis labu apkalpošanu

• konkrētu uzņēmuma apkalpošanas filiāli visā Latvijā

• konkrētu uzņēmuma darbinieku.

Uzslavēšanas veids: sūtot SMS uz 1188
-sūti SMS uz 1188 ar kodu MARTS un uzslava:

• par uzņēmumu, kurā ir saņēmis labu apkalpošanu

• konkrētu uzņēmuma apkalpošanas filiāli visā Latvijā

• konkrētu uzņēmuma darbinieku.

Klientam, kas iesūta sms - bez maksas.

Kampaņa jau vairākus gadus notiek sadarbībā ar «Swedbank», bet pateicoties uzņēmuma «Lattelecom» atbalstam, pirmo reizi notiks arī uzņēmumu vērtēšana piecu zvaigzņu skalā, lai uzņēmumos un sabiedrībā veidotos objektīvāks viedoklis par klientu apkalpošanas kvalitāti.

«Labs serviss, kvalitatīva un patīkama apkalpošana, laipni un smaidīgi darbinieki - tās ir saskarsmes nianses, kas svarīgas ikvienam. «Lattelecom» kā uzņēmumam, kura klientu skaits ir mērāms vairākos simtos tūkstošu, zelta vērtē ir ikviens klients - liels vai mazs. Tāpēc kā galveno stratēģisko mērķi tuvākajiem gadiem esam izvirzījuši - kļūt par Labāko klientu apkalpošanas uzņēmumu Latvijā», «Lattelecom» komercdirektore atbalstu kampaņai pamato Kerli Gabriloviča.

Pēc kampaņas noslēguma tiks apkopoti rezultāti un paziņoti desmit uzslavētākie uzņēmumi Latvijā – pa vienam katrā nozarē (lielie tirdzniecības uzņēmumi/mazie tirdzniecības uzņēmumi, finanses, telekomunikācijas, tūrisms, restorāni/bāri/kafejnīcas, valsts iestādes, auto, skaistums un veselība, kurjerpakalpojumi, citi pakalpojumi).

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

21.08.2017
Ienākt apollo.lv