Noskaidroti klientu iecienītākie uzņēmumi

Apollo
0 komentāru

Visu martu Latvijā norisinājās akcija «Uzlsavē labu servisu!», kuras laikā uzņēmumi un visa sabiedrība tika aicināti pievērst lielāku uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā, uzslavējot labu apkalpošanu, portālu «Apollo» informēja kampaņas rīkotāji.

Noskaidroti klientu iecienītākie uzņēmumi

Foto: Labserviss.lv

Šogad uzslavas saņēmuši šādi uzņēmumi:

• Tirdzniecības nozarē (Lielie apkalpošanas tīli) «Drogas», «Dino Zoo»;
• Tirdzniecības nozarē (mazie apkalpošanas tīkli) DāvanuServiss.lv;
• Finanšu nozarē «Swedbank», «Balta AAS», «Parex banka»;
• Telekomunikācijas nozarē «Lattelecom», «Tele2», «Bite Latvija»;
• Tūrisma nozarē Rīgas Tūrisma informācijas centrs;
• Restorāni, bāri, kafejnīcas «KID*» restorāns;
• Valsts iestādes Autotransporta direkcija;
• Auto tirdzniecība, autosaloni, remonts «Autonams»;
• Skaistumkopšana, medicīna, sporta, atpūtas centri Optika «Metropole»;
• Kurjerpakalpojumi «Post Service»;
• Citi pakalpojumu sniedzēji «Namu apsaimniekošana».

Nozarēs, kurās uzņēmumi saņēma līdzvērtīgu uzslavu skaitu, atzinība par augstu klientu apkalpošanas kultūru izteikta vairākiem uzņēmumiem. Uzslavētākie uzņēmumi saņēma diplomus un īpašas uzlīmes «Klienti mūs uzslavē 2010», kuras darbiniekiem un sabiedrībai arī turpmāk atgādinās, ka klients ir uzņēmuma lielākā vērtība un prioritāte.

Kampaņas rīkotāji izteica īpašu atzinību «Swedbank» un «Lattelecom» par ieguldījumu klientu apkalpošanas kultūras attīstībā Latvijā, piešķirot diplomu un īpašu uzlīmi «Servisa Patrons 2010» izvietošanai klientu apkalpošanas vietās.

Kampaņas galvenā partnera «Swedbank» īpašā atzinība par iedvesmojošu piemēru servisa  nozīmības līmeņa celšanā valsts un pašvaldību sektorā tika izteikta «Valmieras pilsētas pašvaldībai». Savukārt otrs galvenais kampaņas partneris «Lattelecom» pasniedza simpātiju balvu «Latvijas Universitātei». «Labsserviss.lv» šogad pasniedza simpātiju balvu «Cinamon» kinoteātrim, kā aktīvākajam jaunpienācējam.

Šogad kampaņā piedalījās 67 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz tūkstoš apkalpošanas vietas visā Latvijā. Uzņēmumu aktivitāte liecina, ka tie apzinās klientu attiecību un klienta viedokļa nozīmi, jo tieši personiskā, emocionālā saikne ar klientu palīdz būt pārākiem par konkurentiem.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

17.08.2017
Ienākt apollo.lv