Pabeigta Rīgas apvedceļa un ceļa Ulbroka-Ogre krustojuma rekonstrukcija

Apollo
4 komentāri

Pabeigta Rīgas apvedceļa (A4) un autoceļa Ulbroka – Ogre (P5) krustojuma rekonstrukcija.

Pabeigta Rīgas apvedceļa un ceļa Ulbroka-Ogre krustojuma rekonstrukcija

Foto: Evija Trifanova/LETA

Kā informē VAS «Latvijas Valsts ceļi» (LVC), ir uzlabota satiksmes drošība un mezgla caurlaidspēja (izbūvētas papildus joslas kreiso pagriezienu veikšanai un modernizēti luksofori). Šis krustojums ir starptautiskā maršruta E22 nesen jaunatklātā posma Tīnūži – Koknese sastāvdaļa, kas veido Daugavpils šosejas (A6) maģistrālo dublieri.

LVC informē, ka nākamnedēļ tiks pabeigta jaunā maršruta pieslēgumu aprīkošana ar informatīvajām ceļa zīmēm. Šādi kompleksi tiek uzlabota satiksme autobraucējiem, kas braucienam Rīga – Latgale virzienā tagad var izmantot nesen ekspluatācijā nodoto autoceļu P80 Tīnūži - Koknese, kur kopumā tika izbūvēti un rekonstruēti 60 kilometri autoceļa ar divlīmeņu satiksmes mezgliem. 

Projekta realizācijas rezultātā minētajā maršrutā ir ievērojami paaugstināta satiksmes drošība, braukšanas komforts un samazināts braukšanas laiks, kā arī būtiski atslogota Daugavpils šoseja un uz tās esošo daudzu apdzīvoto vietu tranzītielas.

2013./2014.gada ziemas sezonā valsts autoceļu maršruts Rīga – Ulbroka – Tīnūži – Koknese visā tā garumā tiks uzturēts atbilstoši A1 uzturēšanas klasei. 

«Aicinām autovadītājus ievērot atļauto ātruma režīmu un drošas braukšanas principus, nepakļaujot sevi un citus satiksmes dalībniekus riskam. Jāatceras, ka jaunajam ceļam ir divjoslu brauktuve un ja nav citu speciālo satiksmes ierobežojumu vai apstākļu, braukšanas ātrums nedrīkst pārsniegt 90 kilometrus stundā,» norāda LVC. 

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Valūtu kursi

24.05.2017
Ienākt apollo.lv