Par vingrinājumiem makstij. Lasītāja jautā

Apollo
0 komentāru

«Jautājums Rudītei Krietnajai.
Man ir 30 gadu. Mans draugs saka, ka es neesmu sevišķi laba gultā. Es visu darot pareizi un aktīvi, bet mana attiecīgā muskulatūra neesot pārāk attīstīta. Es jau pati arī to zinu, jo, piemēram, pirkstu saspiest nevaru… 

Esmu dzirdējusi, ka tur varot līdzēt treniņi. Bet vai es tam neesmu jau par vecu? Un kas man būtu jādara? Kur lai dabū attiecīgo literatūru? Vai jūs nevarētu pastāstīt vismaz dažus izplatītākos treniņa paņēmienus?

Ļoti lūdzu!
Ar cieņu — Jolanta»

Mīļā Jolanta, sieviete nekad nav par vecu, lai nostiprinātu iegurņa muskuļus un apgūtu vingrinājumus, kas padara vingru maksti un ļauj papildus apzināties savu sievišķību.

Vingrinājumi ir vienkārši, ātri apgūstami un nemaz nav nogurdinoši. Turklāt veicami jebkurā diennakts laikā, jebkurā vietā. Savelciet iegurņa muskuļus it kā gribētu aizturēt urinēšanu. Savelciet, cik stipri varat, tad atlaidiet. Atkal savelciet, atkal atlaidiet. Tā reizes trīsdesmit.

Vēlams šo vingrinājumu veikt katru dienu. Ideāli, ja sanāk vairākas reizes dienā. To, ka jūs vingrināt iekšējos gurnu muskuļus, neviens neredz. Varat to darīt, piemēram, stāvot kādā rindā, braucot ar sabiedrisko transportu, saskrienoties ar kaimiņieni pie dzīvokļa durvīm. Neaizmirstiet mierīgi elpot, kad vingrināties.

Kad būsiet kādu nedēļu tādā garā vingrinājusies, pamēģiniet, savelkot maksts muskuļus, sajust maksts sieniņas. Pievienojiet šīs izjūtas vingrinājumam un turpiniet trenēties.

Vēl pēc nedēļas jums vajadzētu, uzliekot plaukstu virs kaunuma kaula, sajust, kā iekšā kustas muskuļi. Kā jau minēju, efekts ātri sasniedzams, bet nevajadzētu pārtraukt vingrināšanos. Turpiniet! Šoreiz par treniņu palīgrīku lai kļūst jūsu draugs, pareizāk sakot, viņa pirksts. Palūdziet, lai viņš ievada pirkstu makstī un vaļsirdīgi atzīstas, vai jūt maksts muskuļu spiedienu uz tā. Tas nozīmē, ka jums pāris reižu jāsaspiež un jāatlaiž maksts.

Ja «kompresija» ir, derētu sākt izstrādāt vagīnas kustības, ievadot un izvelkot ārā pirkstu vai locekli. Pirmā kustība — grūst no sevis ārā. Otrā — vilkt sevī iekšā. Izmēģiniet jums tīkamākās kustību kombinācijas. Grūst ārā ievadot, vilkt iekšā izvelkot vai otrādi. Vēlreiz atgādinu — neaizmirstiet mierīgi elpot.

Ja sievietei ir bijusi dzemdību trauma (nopietni plīsušas maksts sieniņas) un ar vingrinājumiem vien nepietiek, sekspreču veikalos var iegādāties «trenažierus». Tās ir neliela diametra pasmagas tērauda lodītes makstij, kuras tiek nēsātas ikdienā. Šīs «hantelītes» liek visu laiku turēt savilktus maksts muskuļus. Šo efektīgo līdzeklis izgudrojuši senie ķīnieši, kas ar panākumiem tiek izmantots vēl mūsdienās.

Ja jūs, Jolanta, ejat uz trenažieru zāli, tad, veicot jebkuru vingrinājumu uz trenažiera, papildus pieslēdziet maksts muskuļus. Vēl runājot par fiziskām nodarbēm, varu teikt, ka sievietes iegurņa muskulatūru ideāli sakārto jāšana ar zirgu un vēderdejas.

Savukārt gandrīz jebkurā Latvijas grāmatu veikalā, izņemot reliģiskās literatūras tirgotavas, ir atrodamas grāmatas par sievietes seksualitātes izkopšanu un kāpināšanu ar visiem skaidrojumiem, cik tas noderīgi veselībai. Grāmatas nosaukums vien liecinās par tās saturu.

Lai Jums, Jolanta, veicas!

To, ka jūs vingrināt iekšējos gurnu muskuļus, neviens neredz…

To, ka jūs vingrināt iekšējos gurnu muskuļus, neviens neredz…

Foto: EPA

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Jaunākais no izklaides

Vairāk

Valūtu kursi

17.10.2017
Ienākt apollo.lv