Pareizas tehnoloģijas ceļu remontā nozīmētu minimālas izmaksas

Apollo
0 komentāru

Kā norāda uzņēmums «Celtniecības Plēvju Centrs», tad inovatīvu materiālu izmantošana un pareizu tehnoloģiju pielietojums ceļu būvē paildzina to kalpošanas ilgumu un nozīmīgi ieekonomē nodokļu maksātāju naudu. Noteikti daudzi autobraucēji un pasažieri ne reizi vien ir brīnījušies: pagājis tikai gads vai pusotrs, bet autoceļā, kur tika veikts plaša mēroga remonts, svaigi ieklātā posmā atkal parādās apbraukšanas un ātruma ierobežojuma zīmes: atkal labošanas darbi, atkal korķi, atkal tiek tērēti mūsu līdzekļi. Kur rodams šī fenomena iemesls? Atbilde ne vienmēr ir viennozīmīga, taču kādā jautājumā visu speciālistu viedokļi bez izņēmuma sakrīt: galvenā problēma ir tajā, ka netiek ievērotas pareizas ceļu būves tehnoloģijas.

Šajā sarežģītajā laikā grūti veikt lielu projektu realizāciju: galvenajam pasūtītājam - valstij - tam vienkārši nav naudas. Taču ceļi tiek nolietoti, bet tos nepieciešams uzturēt darba stāvoklī. Jo mēs taču tagad esam Eiropā un visam ir jābūt atbilstošā līmenī.

Daudzi ceļotāji, apmeklējot Vāciju, ir ievērojuši tās ceļu lielisko stāvokli. Turklāt ne tikai slavenie vācu autobāņi, bet arī zemākas kategorijas asfalta ceļi atšķiras ar nevainojamu kvalitāti, ko nodrošina zināmais vācu pedantisms savienojumā ar īpaši izstrādātām tehnoloģijām.

Jāatzīst, ka šodien Vācijā ir akcentēta betona ceļu izbūve, kuri kalpo 50 un vairāk gadus. Taču arī asfalta ceļu vēl joprojām ir daudz - aptuveni 60%. Protams, asfalta pārklājums nav tik ilgmūžīgs kā betona, taču tas ir daudz ekonomiskāks izbūvei un uzturēšanai. Tādēļ Vācijā jau sen ir iemācījušies ātri un kvalitatīvi veikt asfalta ceļu remontu.

«Mūsu Vācijas partneri ir izstrādājuši ekonomiskus risinājumus asfalta bāzes ceļu pārseguma ekspress remontam. Šie risinājumi paredz pilnu sastāvdaļu kompleksu, kurā iekļautas ģeosintētikas, armējošie, saistošie un aizsargmateriāli. Ir arī īpašas tehnoloģijas ātrai un drošai ceļa slāņu renovācijai, kuras var izmantot jebkuros laika apstākļos. Jo pats galvenais ceļu remontā ir ātrums un ilgmūžība. Te nu Vācijas ceļu acīmredzamā kvalitāte ir labākais pierādījums,» stāsta «Celtniecības Plēvju Centra» komercdirektors Oļegs Redjko. «Protams, bez vācu remonta tehnoloģijas asfalta ceļiem mēs piedāvājam arī tradicionālos materiālus ceļu un ainavas izbūvēšanai: ģeomembrānas, ģeorežģus un lielu ģeotekstilu klāstu. Ar to palīdzību iespējams gan izveidot piemājas ceļu automašīnai no vārtiem līdz garāžai, gan stiprināt automaģistrāles uzbērumu vai ierīkot dzelzceļu kravas sastāviem,» turpina O. Redjko.

Protams, krīzes apstākļos ir rūpīgi jāizsver savi izdevumi. Taču tieši labi ceļi ir viens no nosacījumiem, lai veicinātu rietumu kompāniju un to investīciju piesaistīšanu mūsu valstij, kas radītu jaunas darbavietas un palīdzētu Latvijas ekonomikai pārvarēt ekonomiskās grūtības.

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Valūtu kursi

21.10.2017
Ienākt apollo.lv