Pauž sašutumu par veikala «Maksima» pašreklāmas veidu Attēlu galerija

Apollo
0 komentāru

Dārzciemā ap kokiem bija apvilktas veikalu «Maksima» reklamējošas plastmasas lentes, kas raisīja sašutumu vietējos iedzīvotājos. 

«Maxima», reklamējot sava jaunā tirdzniecības centra atvēršanu, rīkojusies ne tikai neētiski, piesārņojot Dārzciema ielas, bet arī nelikumīgi, portālam «Apollo» pauda Rīgas iedzīvotājs Arturs Malacis.

«Plastmasas lentes, kas vēstī par nocenotu pārtiku un atlaidēm, 2007. gada 2. novembra rītā bija izvietotas visapkārt zaļajā zonā, gar sētām un kokiem, atgādinot Getliņu izgāztuves sērīgās ainas. Netīrība un nožēlojamo plēves reklāmu plivināšanās gar brauktuves daļu ir aina, kas bija jāpiedzīvo visiem tuvumā dzīvojošajiem. Jāuzsver, ka tik klaju necieņu pret iedzīvotāju, patērētāju un indivīdu reklāmas nozarē no lielveikala «Maxima» vēl nav bijusi iespēja redzēt. Ceru, ka visi, kas kaut nedaudz saprot no mārketinga un jauniem komunikācijas kanāliem, spēs novērtēt šīs kompānijas rocību un izdarīt secinājumus,» norāda iedzīvotājs.

«Maxima Latvija» preses sekretārs Ivars Andiņš portālam «Apollo» pavēstīja: «Šādas lentes bez saskaņošanas bija izvietojusi mārketinga aģentūra «Fuse», kas arī uzņemas visu atbildību par notikušo. «Maxima» bija pasūtinājusi šai aģentūrai veikt mārketinga pasākumus, ļaujot pašai «Fuse» izvēlēties tiem piemērotāko formu, taču ar nosacījumu, ka tiek ievēroti visi likumi un saistošie noteikumi.»

Andiņš pavēstīja, ka «Fuse» direktors Gatis Mūrnieks apgalvo, ka visas lentes jau savāktas, un atvainojas, ja kādam šādas reklāmas sagādājušas neērtības.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

17.11.2017
Ienākt apollo.lv