Pazīstama situācija - veikalā iegādāti zābaki nākamajā dienā «izšķīst»

Apollo
103 komentāri

Iespēja atgūt naudu vai apmainīt bojātu vai nekvalitatīvu veikalā iegādātu preci vairumā gadījumu ir atkarīga no pārdevēja godaprāta un rūpēm par savu reputāciju, atzīst patērētāju tiesību eksperti.

Pazīstama situācija - veikalā iegādāti zābaki nākamajā dienā «izšķīst»

Foto:Reuters/Scanpix

Kāda sieviete pastāstījusi laikrakstam «Diena», ka lielveikalā «Elkor» iegādājusies zābakus, kurus valkājusi tikai darbā. Taču automašīnā un iekštelpās lietotie zābaki viņu sarūgtinājuši jau pēc dažām valkāšanas reizēm, kad viena zābaka āda negaidīti atplīsusi no zoles un tajā, izejot laukā līdz automašīnai, iekšā ieplūdis ūdens.

Sieviete uzreiz devusies pie apavu pārdevēja, taču veikalā viņai esot pateikts, ka bojājumu jau tā īsti nemaz nevarot redzēt, taču prece paņemta pārbaudei.

Pēc trīs nedēļām, sievieti neatlaidīgi uzstājot, viņai esot atsūtīta vēstule, kurā norādīts, ka «pieteiktais bojājums nav klasificējams kā ražošanas brāķis, bet radies neatbilstošas ekspluatācijas rezultātā. Apavi valkāti neatbilstoši sezonai». Sieviete vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kur uzzinājusi, ka nepieciešama bojātā apava ekspertīze, kas izmaksātu mazliet mazāk nekā pusi no nopirkto apavu vērtības.

«Elkor» laikrakstam norādīts, ka naudas atmaksa vai preces apmaiņa esot iespējama tad, ja ražotājs vai piegādātājs apstiprinājis pieteiktā preces bojājuma cēloni kā ražošanas brāķi. Minētajā gadījumā «Elkor» pārstāvis Ronalds Feldmanis norādījis, ka preces ražotāja un pircēja viedoklis par pieteiktā preces bojājuma cēloni atšķīries.

Savukārt PTAC norādīts, ka šādos gadījumos pircējam taisnība jāpanāk ar savstarpējas vienošanās vai neatkarīgas ekspertīzes palīdzību. 

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

19.11.2017
Ienākt apollo.lv