Pērn uzlabojusies vēstuļu sūtījumu kvalitāte

Apollo
0 komentāru

Pagājušajā gadā palielinājies laikus piegādāto gan A klases, gan B klases vēstuļu daudzums, liecina Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) sagatavotais vispārējā pasta pakalpojuma kvalitātes pārskats par 2008. gadu.

SPRK veiktie mērījumi rāda, ka triju darbdienu laikā pārsūtāmo B klases vēstuļu piegādes kvalitāte ir augstāka nekā prioritārajām jeb A klases vēstulēm, kuras jāpārsūta vienas darbdienas laikā. Ja 2006. gadā B klases vēstules adresātam laikā pārsūtītas 95,7% gadījumu, tad pērn šis rādītājs bija jau 99,5%.

Savukārt A klases vienkāršās vēstules 2006. gadā adresātam laikus tika nogādātas 92,5% gadījumu, un 2008. gadā šis rādītājs audzis, sasniedzot 96,1%. Taču SPRK norāda, ka mērījumu rezultāti par A klases vēstuļu sūtījumiem tomēr vēl neatbilst Ministru kabineta noteiktajām kvalitātes prasībām.

Vispārējo pasta pakalpojumu kvalitātes prasības nosaka Pasta noteikumi. Tie paredz, ka nākamajā darbdienā (A klases vēstule) vai trešajā darbdienā (B klases vēstule) pēc korespondences pasta sūtījuma nodošanas pasta nodaļā vai ievietošanas vēstuļu kastītē adresātam jāpiegādā vismaz 97% no visiem sūtījumiem.

Vispārējos pasta pakalpojumus Latvijas teritorijā sniedz Latvijas Pasts. Lai kontrolētu šo pakalpojumu kvalitāti, SPRK regulāri veic vienkāršo vēstuļu kvalitātes mērījumus, un vēstuļu pārsūtīšanas laiku nosaka, izmantojot kontroles vēstules.

Kontroles vēstules tika sūtītas gan Rīgas teritorijā, gan no Rīgas uz dažādiem Latvijas rajoniem un otrādi. Tāpat, veicot kvalitātes mērījumus, vēstules sūtītas no vienas Latvijas administratīvās teritorijas uz citu. Pavisam pērn izsūtītas 2000 kontroles vēstules.

SPRK sagatavotais vienkāršās vēstules sūtījumu kvalitātes pārskats par 2008. gadu tiks ievietots SPRK mājaslapā internetā.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

22.08.2017
Ienākt apollo.lv