«Peugeot» tirdzniecībā laiž jaudīgo 308 GTi Attēlu galerija

Apollo
0 komentāru

«Peugeot» atkal sāk izmantot nosaukumu GTi, laižot klajā sportisko un videi draudzīgo 308 GTi ar 200 zirgspēkiem, kas ir pieejams tikai piecu durvju versijā un apvieno daudzveidīgas izmantošanas iespējas ar patīkamu braukšanas pieredzi.

308 GTi piemīt savam laikmetam atbilstošs sportiskums, ikdienas braucienos tas ir praktisks un ērts, vienlaikus tas nav pārāk radikāls un piedāvā maksimālu braukšanas baudu. 308 GTi tomēr ir videi draudzīgs, apvienojot augstas klases veiktspēju ar zemu degvielas patēriņu (tikai 6,9 l/100 km un CO2 159 g/km).

Sportiskumu nodrošina jaunais 1,6 litru THP 200 ZS Euro 5 dzinējs, kas ir pieejams arī modelim «Peugeot RCZ». Šis pilnīgi jaunais dzinējs ar THP tehnoloģiju (Twin-Scroll turbo un benzīna tiešā iesmidze) un VTi (mainīgs vārsta atvēršanas laiks un iesmidzināšanas intervāls) ir pieejams ar 6 pārnesumu manuālo pārnesumu kārbu, nodrošinot lieliskus rādītājus. Maksimālo jaudu tas sasniedz jau pie 5500 - 6800 apgriezieniem, maksimālo griezes momentu 275 Nm tas sasniedz diapazonā no 1700 – 4500 apgr./ min, degvielas patēriņa un izplūdes gāzu CO2 saturs ir optimāls. 308 GTi nodrošina paātrinājumu 0-100 km/h 7,7 sekundēs un 80-120 km/h 6,7 sekundēs. Pateicoties Sound System tehnoloģijai, dzinēja skaņa paātrinājuma laikā ir ļoti patīkama, salonā padarot dzirdamus dažādus dzinēja trokšņus atkarībā no paātrinājuma.

308 GTi savas īpatnības demonstrē smalki, tādēļ ir izpelnījies atzinīgu klientu-estētu novērtējumu. 308 GTi no parastajiem modeļiem, galvenokārt, atšķiras ar sportiskākiem bamperiem, hromētu dubulto izpūtēju un dažādiem interjera elementiem (alumīnija pedāļi, kāju balsts un pārnesumu sviras rokturis, spīdīgi melns priekšējais panelis…). Papildus tam 308 GTi ir aizmugures spoileris un GTi logo automobiļa sānos un aizmugurē.

«Peugeot» ir izmantojis visu savu pieredzi un prasmes, lai piedāvātu maksimālu braukšanas prieku ar lielisku vadāmību un nemainīgu stabilitāti, vienlaicīgi nodrošinot arī ērtības ikdienas braucieniem. Uz 308 balstiekārtas (MacPherson priekšējā balstiekārta un aizmugures balstiekārta ar mainīgā izmēra šķērssiju) balstītā 308 GTi balstiekārta ir pielāgota atbilstoši šī modeļa īpatnībām. Standarta aprīkojumā ietilpst 18 collu lietie diski ar 225/ 40 izmēra riepām. Virsbūve ir par 10 mm zemāka, tādēļ zemāks ir arī smaguma centrs.

308 GTi stūres darbība ir ļoti precīza. Elektrohidrauliskā stūres pastiprinātāja darbība ir saistīta ar braukšanas ātrumu, stūres griešanas ātrumu un stūres pastiprinātāja šķidruma temperatūru. Tas ļauj pastāvīgi regulēt pastiprinājumu un vienkāršo manevrēšanu, braucot ar mazu ātrumu. Standarta aprīkojumā ietilpstošajā ESP ir dinamiskā stabilitātes kontrole (CDS), elektroniskais bremzēšanas spēka sadalītājs (REF) un ārkārtas bremzēšanas pastiprinātājs (AFU). Funkcijas CDS, ASR (pretslīdēšanas sistēma) un AFU var vienlaicīgi izslēgt, lai prasīgākam un pieredzējušākam vadītājam ļautu pilnībā izbaudīt savas automašīnas iespējas.

308 GTi klienti var izbaudīt automašīnu, kas ir ekskluzīva un sportiska, taču kurai ir arī visas īpašības, kas nodrošinājušas veiksmi  5 durvju 308 hečbekam:

- ērts salons, pateicoties pusaugstai konstrukcijai, kas nodrošina gaismu, labu redzamību (pavisam 4,86 m2 stikla virsmas) un praktiskumu; tāpat jāpiemin arī pludlīnijas un elegantais instrumentu panelis, kvalitatīvā apdare un lieliskā akustika;

- maksimāla drošība, pateicoties virsbūves konstrukcijai un pasažieru drošības stiprinājumiem (maksimālās 5 zvaigznes EuroNCAP testā).

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Valūtu kursi

19.08.2017
Ienākt apollo.lv