Pirmssvētku diēta ar pipariņu — mīnus 2 cm nedēļas laikā!

Apollo
0 komentāru

Šī brīnišķīgā diēta jau vienā nedēļā samazina vidukļa un gurnu apjomu par diviem centimetriem, atdod zudušo mundrumu, rada labu garastāvokli un palīdz arī cīņā ar saaukstēšanos.

Pirmssvētku diēta ar pipariņu — mīnus 2 cm nedēļas laikā!

Kā tā darbojas

  • Diēta ierobežo kaloriju uzņemšanu — skaitīt nevajadzēs, bet svērt gan, tāpēc pagādā sev nelielus svariņus.
  • Tā paredz lietot daudz pikantu garšvielu, kas paaugstina ķermeņa temperatūru. Tādējādi tev radīsies vēlme vairāk kustēties un vairāk mīlēties. Tā stimulē vielmaiņu un papildus sadedzina 100 kcal diennaktī.
  • Diēta rekomendē tonizējošas vielas un dzērienus (kanēli, kardamonu, ingveru), kas atšķirībā no tējas un kafijas uzmundrina, bet nerada nespēku, bezmiegu vai sirdsklauves.
  • Rekomendētajiem ēdieniem ir piesātināta garša un aromāts, kas perfekti tiek galā ar bada sajūtu.

Diētas plusi

  • Efektīvi koriģē figūru.  Satur veselībai nepieciešamos vitamīnus un minerālvielas.
  • Nav jāskaita kalorijas.
  • Padara dzīvi pikanti krāšņāku.

Mīnusi

  • Ēdiena gatavošana prasa laiku.
  • Produkti ir jāsver.
  • To grūti ievērot, ieturoties ārpus mājām. Bet vari līdzi nest jau gatavus ēdienus.

Brokastis

  • Cieti vārīta ola ar pilngraudu maizes šķēli (40 g) vai sviestmaize ar 10% tauku satura cieto sieru un pustējkaroti sviesta vai glāze kubiņos sagrieztas melones ar sauju rozīņu un sauju saulespuķu sēklu.
  • Kanēļa tēja. To pagatavo, tējkaroti malta kanēļa (bez kaudzes) aplejot ar verdošu ūdeni un ļaujot ievilkties 5 minūtes. Saldināt vari ar tējkaroti medus vai brūnā cukura. Dzer karstu mundrumam.

Uzkodām

  • Dabiskais nesaldinātais jogurts (150 g) ar šķipsnu asā sarkanā pipara vai 100 g svaigu zemeņu, apkaisītu ar svaigi maltiem melnajiem pipariem un svaigām piparmētru lapām vai 125 g mājas biezpiena, kas samaisīts ar šķipsnu malta kardamona un 2 tējkarotēm medus.
  • 2 glāzes minerālūdens bez gāzes.

Pusdienas

  • 200 g 3–4veidu lapu salātu, kas aizdarīti ar mērci no tējkarotes augu eļļas, citrona sulas un svaigi maltiem melnajiem pipariem.
  • Šķēle (40 g) pilngraudu maizes.
  • 350 g vārītu balto rīsu vai kubiņos sagrieztu kartupeļu, vai vārītu lēcu, vai 300 g strēmelēs sagrieztas un apceptas vistas vai tītara filejas ar karija mērci. Var būt jau iepriekš pagatavots, tikai pirms ēšanas uzsildīts.
  • Glāze minerālūdens bez gāzes.
  • Ingvera tēja. To pagatavo, nomizotu ingvera sakni sarīvējot un 1 tējkaroti iegūtās masas aplejot ar verdošu ūdeni. Ļauj ievilkties 5–7 minūtes. Dzer bez cukura, bet vari pievienot citrona šķēli.

Vakariņas

  • 2 vārīti kartupeļi ar mērci no 1 ēdamkarotes karija pulvera un 2 ēdamkarotēm 12% krējuma vai 30 g zilā siera (ar dakšiņu saspaidi) un ēdamkarotes 12% krējuma un 100 ml dabiskā jogurta vai 200 g mencas filejas, bez panējuma apceptas pannā ar karija mērci, vai 150 g vārītas vistas filejas, sagrieztas strēmelēs, sajauktas ar rīvētu olu un nelielu ābolu un aizdarītas ar 3 ēdamkarotēm nesaldināta jogurta, kas samaisīts ar ēdamkaroti mājās gatavotās karija mērces ar tomātiem.
  • Citrona tēja ar tējkaroti medus.

Piebilde: Mērces asumu var mazināt, gatavošanas laikā tai pievienojot 2–3 ēdamkarotes vājpiena vai 1 ēdamkaroti krējuma.

Mājās gatavota karija mērce ar tomātiem

Smalki sagriez 2 sīpolus un 3 tomātus. Sakapā nelielu ingvera sakni un 2 ķiploka daivas. Samaisi visu ar ēdamkaroti čili pulvera, pa pustējkarotei kurkumas, paprikas, karija garšvielu maisījuma un kaltēta timiāna. Dziļā pannā ielej deserta karoti olīveļļas, liec iekšā iegūto maisījumu un apcep 10 minūtes. Tad pievieno glāzi tomātu sulas un uz lēnas uguns vāri vēl 10 minūtes, ik pa brīdim apmaisot. Sāli piemet beigās pēc garšas.

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

Ienākt apollo.lv