Plaši apmeklētā «Ķirsona Māja» joprojām nav nodota ekspluatācijā Attēlu galerija

Apollo
70 komentāri

Uzņēmēja Gunāra Ķirsona jaunā zīmola «Ķirsons» ēstuve «Ķirsons Māja», kas darbu sāka 23.jūlijā, joprojām nav nodota ekspluatācijā, svētdien vēsta TV3 raidījums «Nekā personīga».

Kā jau ziņoja «Nozare.lv», jaunā projekta «Ķirsons Māja» pirmā mēneša rezultāti pārsniedz plānoto, jo klientu skaits pirmā mēneša laikā sasniedzis gandrīz 40 000, kas ir par 25% vairāk, nekā gaidīts.

Mediju brokastīs, kurās AS «Lido» īpašnieks, jaunās ēstuves īpašnieks un idejas autors Ķirsons 17.jūlijā informēja par jauno zīmolu un ēstuvi, piedalījās arī Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Andris Ameriks.

Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC) «Nekā personīga» nekādus komentārus nesniedza, solot noskaidrot, vai informācija, ka ēka, kuru diendienā apmeklē simtiem cilvēku, nav nodota ekspluatācijā, atbilst patiesībai. Tad mērs varēšot atbildēt uz uzdotajiem jautājumiem.

Jau ziņots, ka «Ķirsons Māja» atrodas Rīgā, Stirnu ielā 32, un ir izvietota divos stāvos, vienu no kuriem aizņem gaļas un kulinārijas veikals, bet otru - ātrās ēdināšanas restorāns jeb bistro.

Aptuvenās investīcijas šajā projektā tika lēstas ap vienu miljonu eiro jeb 700 000 latu. Taču, ņemot vērā sadārdzinājumu 35-40% apmērā, ko veido nepieciešamo iekārtu izmaksas, jaunās ēstuves izmaksas varētu sasniegt pat vienu miljonu latu vai pat vairāk. Saskaņā ar jaunāko informāciju šī projekta izmaksas esot pārsniegušas 1,5 miljonus eiro (1 054 206 latus).

Jauno ēstuvi pārvalda pērn 17.septembrī dibināta, Ķirsona vadīta kompānija SIA «MC Horeca Holding», kuras paspārnē darbojas «Ķirsons Māja». Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2000 latu. 50,05% SIA «MC Horeca Holding» pieder Ķirsonam, bet 49,95% - SIA «Capital Investments», liecina «Firmas.lv» informācija.

Ķirsonam pieder arī 100% kompānijas «Lido» kapitāldaļu, 50% kapitāldaļu uzņēmumā «Zaļā zeme Lido» un 50% kapitāldaļu uzņēmumā «Daugmales projekti».

Jau ziņots, ka 2011.gadā «Lido» izdevies atgriezties pie peļņas gūšanas, liecina «Firmas.lv» informācija. 2010.gadā «Lido» strādāja ar 9,615 miljonu latu zaudējumiem, bet 2011.gadā gūta 1,03 miljonu latu peļņa. «Lido» apgrozījums pieaudzis par 2,1% - no 17,64 miljoniem latu 2010.gadā līdz 18,01 miljonam latu 2011.gadā.

Patlaban «Lido» tīklu veido viens «pop-up» bistro un astoņi bistro Latvijā, kā arī viens «Lido» bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un divi veikali Rīgā un Liepājā.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

13.12.2017
Ienākt apollo.lv