Prognozē, ka boikotu ietekme uz «Maxima» būs īslaicīga

Apollo
174 komentāri

Neilgi pēc traģēdijas Zolitūdē internetā arvien vairāk parādījās aicinājumi boikotēt «Maxima» veikalus. Lauksaimniecības Tirgus veicināšanas centra (LTVC) vadītāja Ingūna Gulbe sarunā ar laikrakstu «Dienas Bizness» norāda, ka notikušais, visticamāk, atstās graujošu ietekmi uz zīmolu, taču vienlaikus viņa prognozē, ka boikotu ietekme uz «Maxima» būšot īslaicīga.

Prognozē, ka boikotu ietekme uz «Maxima» būs īslaicīga

Foto: Edijs Pālens/LETA

Uzņēmuma «Maxima» pārstāvis Jānis Beseris laikrakstam atzinis, ka notikušais ir ietekmējis uzņēmuma biznesu, tomēr pagaidām esot pāragri spriest par izteiktām tendencēm.

«Maxima» vadībai būs jādomā, ko darīt turpmāk, iespējams, būtu jāstrādā pie šī zīmola transformācijas, kas šajā situācija būtu viens no risinājumiem, domā Gulbe.

«Visgrūtāk ir uzņēmuma darbiniekiem, jo viņiem nav motivācijas strādāt, un, ja vēl ir nosodījums no apkārtējiem, tad viņiem varētu būt kauns teikt, ka viņi strādā «Maximā». Ja darbinieki nav motivēti, tad situācija ir daudz sarežģītāka,» teic Gulbe.

LTVC vadītāja lēš, ka boikotu ietekme uz konkrēto mazumtirgotāju, visticamāk, būs īslaicīga, jo tas ir cenas un pieejamības jautājums.

Kompānija kā lielākais mazumtirgotājs spējot nodrošināt izdevīgas cenas pircējiem, kas nav pa spēkam mazajiem ģimenes uzņēmumiem, turklāt bieži vien šis konkrētais tirgotājs ir vienīgā patērētāja izvēle tuvākajā apkārtnē.

Līdzīgu viedokli paudis vēl kāds nozares eksperts, kas gan nav gribējis, lai tiek atklāts viņa vārds.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

26.09.2017
Ienākt apollo.lv