«Renault-Nissan Alianses» pārdošanas apjoms pērn – 6 085 058 vienības

Apollo
0 komentāru

Starptautiskajā tirgū, kas samazinājies par 4,5%, «Renault-Nissan Alianses», ieskaitot «AvtoVaz» «Lada» zīmola pārdošanas apjomus, tirgus daļa 2009.gadā bija 9,8%. Salīdzinoši var minēt, ka 2008.gadā «Alianses» tirgus daļa bez «Lada» pārdošanas apjoma sastādīja 9,4%. 

«Renault-Nissan Alianses» pārdošanas apjoms pērn – 6 085 058 vienības

Foto: Reuters/«Scanpix»

«Renault» un «Nissan» realizējuši attiecīgi 2 309 188 un 3 358 413 vienības. Lada pārdošanas apjoms sastāda 417 457 vienības. Renault pārdošanas apjoms visā pasaulē samazinājies par 3,1%, Nissan – par 9,4%.

«Renault» pieturzīmes

Neskatoties uz pārdošanas apjoma kritumu (-3,1%), «Renault» Grupas tirgus daļa palielinājusies līdz 3,7%. 11 no «Renault» Grupas lielākajiem tirgiem ziņojuši par tirgus daļas palielināšanos.

Rietumeiropā «Renault» ierindojies pieprasītāko autoražotāju top trijniekā, lielākoties pateicoties «Twingo» un «Meganes» modeļu panākumiem. Komerctransporta tirgū «Renault» Grupas tirgus daļa palielinājusies par 1,2 punktiem, sasniedzot 15,6% atzīmi. Renault komerctransporta zīmols saglabājis līderpozīcijas. «Dacia» pārdošanas apjomi pieauguši par 91%, sasniedzot Eiropas tirgus daļu 1,3% apmērā.

Francijā «Renault» Grupas pārdošanas apjoms palielinājies par 7,3%, kopumā realizējot 701 998 vienības. Francijā Renault saglabā savas līderpozīcijas kā pieprasītākais zīmols ar kopējo tirgus daļu 23,5% apmērā (pasažieru automašīnas un komerctransports). 2009.gadā «Dacia» Francijā kļuvusi par vienu no pieprasītāko zīmola to10 ar kopējo tirgus daļu 2,5%(pasažieru automašīnas un komerctransports).

«Renault Samsung Motors» palielinājis savu tirgus daļu par 0,8 punktiem, sasniedzot 9,3% atzīmi. Dienvidkoreja kļuvusi par Grupas trešo lielāko tirgu, kur 2009.gadā kopumā pārdotas 133 630 vienības.

«Renault» Grupas pārdošanas apjoms ārpus Eiropas sastāda 34% no kopējā pārdošanas apjoma.

Nissan pieturzīmes

«Nissan» 2009.gadā pārdevis 3 358 413 vienības, un tas ir par 9,4% mazāk kā 2008.gadā. Nissan pasaules tirgus daļa – 5,4%.

ASV «Nissan» un Infiniti pārdošanas apjoms bija 770 103 vienības, izcīnot rekordlielu tirgus daļu – 7,4%. «Rogue» modelis pērn uzstādījis rekordu – pārdotas 77 222 vienības, un tas ir par 5,7% vairāk kā 2008.gadā. «Maxima» un 370Z sporta automašīnu pārdošanas apjoms pieaudzis pat attiecīgi 13,3% un 26,9%, salīdzinot ar 2008.gadu.

Ķīnā, kas ir Nissan otrs lielākais tirgus, pasažieru automašīnu pārdošanas apjoms pieaudzis par 38,7%, sasniedzot 755 518 vienības. Vislielākais pieprasījums bijis pēc modeļa «Teana» – pieaudzis par 149,2%, un kopumā 2009.gadā pārdotas 108 504 vienības. Pieprasījums pieaudzis arī pēc modeļa «Sylphy» – par 81,4% (96 174 vienības).

Japānā 2009.gadā pārdotas 599 396 vienības, un tas ir par 11,6% mazāk kā 2008.gadā. Serena furgons jau trešo gadu pēc kārtas saglabājis līderpozīcijas – kopumā pārdotas 78 836 vienības.

Eiropā «Nissan» realizējis 498 027 vienības, un tas ir par 17,2% mazāk kā 2008.gadā. Populārākais modelis Eiropā – «Qashqai» – kopumā pārdotas 202 823 vienības. Lielākais tirgus Eiropā bija Lielbritānija ar pārdošanas apjomu 84 441 vienības. Vācijā bija vērojams pārdošanas apjoma pieaugums par 32% (64 092 vienības).

Citos tirgos pārdošanas apjoms bija 498 863 vienības – 21,5% kritums.


Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Valūtu kursi

17.08.2017
Ienākt apollo.lv