«Rīgas satiksme» sāk izsniegt rīdzinieku kartes

Apollo
84 komentāri

No šodienas, 19.novembra, «Rīgas satiksme» klientu apkalpošanas centros sāk izsniegt rīdzinieka kartes, informē «Rīgas satiksmes» pārstāvis Viktors Zaķis.

«Rīgas satiksme» sāk izsniegt rīdzinieku kartes

Foto: Ieva Lūka/LETA

Lai saņemtu rīdzinieka karti, klientam ir jāaizpilda pieteikums un ar personu apliecinošu dokumentu jādodas uz klientu apkalpošanas centru. Pierakstīties vizītei klientu apkalpošanas centros, kā arī aizpildīt elektroniski anketu rīdzinieka kartes saņemšanai ikviens interesents var arī mājas lapā «www.rigassatiksme.lv».

«Rīgas satiksme» atgādina, ka ir izstrādāta kārtība, kādā Rīgas iedzīvotāji var pieteikties un saņemt rīdzinieka karti.

Personas, kurām ir personalizētais e-talons

Brauc ar atlaidēm vai bez maksas

Personas, kurām ir personalizētais e talons un kuras lieto kādu no Rīgas domes atlaidēm braukšanai sabiedriskajā transportā (personas, kuras vecākas par 75 gadiem un deklarētas Rīgā, nestrādājošie pensionāri, ČAES seku likvidētāji, politiski represētās personas, dižģimeņu vecāki, viens no daudzbērnu ģimenes vecākiem, bērni bāreņi, skolotāji, arodskolēni, studenti un skolēni), līdz personalizētā e talona derīguma termiņa beigām var lietot esošos personalizētos e talonus un šobrīd nav jādodas pēc rīdzinieka kartes. Tā tiks izsniegta brīdī, kad būs jāmaina esošais e talons.

Brauc bez atlaidēm

Personām, kuras lieto personalizēto e -talonu, ir deklarētas Rīgā un braukšanas biļetes sabiedriskajā transportā iegādājas par pilnu cenu, jādodas uz kādu no Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centriem un jāaizpilda rīdzinieka statusa pieteikuma anketa. Dodoties uz klientu apkalpošanas centru, līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments. Decembrī minētajiem klientiem būs jādodas pie e talona biļešu automāta un jāievieto tajā e-talons, lai rīdzinieka statuss tiktu aktivizēts. Lai taupītu savu laiku, rīdzinieka statusa noformēšanai var pierakstīties pa tālruni 80001919. Aizpildīt anketu elektroniski, kā arī pieteikties rindā var arī mājas lapā www.rigassatiksme.lv.

Personas, kurām nav personalizētais e-talons

Ja persona ir deklarējusies Rīgā, rīdzinieka karti varēs saņemt divos veidos – nosūtot anketu elektroniski un doties uz klientu apkalpošanas centru pēc izgatavotās kartes, vai ierodoties personīgi kādā no klientu apkalpošanas centriem.

Elektroniskā pieteikšanās:

·jāaizpilda pieteikuma anketa Rīgas satiksmes mājas lapā (sadaļā Rīdzinieka karte), klāt jāpievieno fotogrāfija un elektroniski jānosūta Rīgas satiksmei;

·anketā jānorāda klientu apkalpošanas centra adrese, kurā persona vēlas saņemt rīdzinieka karti;

·no 1.decembra rīdzinieka karti varēs saņemt anketā norādītajā klientu apkalpošanas centrā. Ja anketa tiek aizpildīta pēc 1.decembra, rīdzinieka karte tiks izgatavota piecu darba dienu laikā un to varēs saņemt anketā norādītajā adresē bez rindas.

Personīgi ierodoties klientu apkalpošanas centrā:

·dodoties uz klientu apkalpošanas centru, līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments. Lai process noritētu raitāk, aicinām Rīgas satiksmes mājas lapā (sadaļa Rīdzinieka karte) iepriekš aizpildīt anketu. Savukārt klientu apkalpošanas centra vizītei var pierakstīties pa tālruni 80001919 vai mājas lapā www.rigassatiksme.lv;

·uz vietas tiks izgatavota rīdzinieka karte, kurā varēs ielādēt biļetes ar atlaidi un no 2014.gada 1.janvāra izmantot sabiedriskajā transportā.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

16.12.2017
Ienākt apollo.lv