Šanhajā prezentē «Audi e-tron Sportback» konceptauto Attēlu galerija

Apollo
3 komentāri

Kupejas dizains, progresīvas tehnoloģijas un jaudīgs elektromotors – tas raksturo Audi 100% elektroauto e-tron Sportback concept, ko zīmols demonstrē Šanhajas auto izstādē. Plānots, ka 320 kW (435 ZS) spēcīgā četrdurvju gran turismo automobiļa sērijveida versiju Audi sāks ražot 2019. gadā.

Audi 2025 stratēģija paredz, ka vien dažu gadu laikā viena trešdaļa visu zīmola automobiļu darbosies ar elektrodzinējiem. «Mūsu pirmā Audi e-tron quattro versija, kuru prezentējām 2015. gadā, tiks piedāvāta patērētajiem jau nākamgad – tas ir pirmais elektroauto plašajā tirgū, kas piemērots ikdienas izmantošanai un apmierinās pat visaugstākās prasības. Ar spēju nobraukt vairāk nekā 500 km, mēs plānojam, ka šis SUV modelis kļūs par nākamās desmitgades jauno flagmani. Par likumsakarīgu turpinājumu kļūs Audi e-tron Sportback – emocionālā coupe versija, kas piedāvās izcilu komfortu un sportisku gaitu, tirgū nonākot 2019. gadā,» stāsta Audi AG valdes priekšsēdētājs Ruperts Štādlers.

Audi e-tron Sportback gaišajā salonā komforts caurvijas ar ērtu virtuālo vadītāja informācijas sistēmu. Ekrāni vadības panelī un durvju apdarē sniedz papildu informāciju un nodrošina ērtu autovadītāja palīgsistēmu pārvaldi. Digitāli pārvaldāmie Matrix LED apgaismojuma elementi auto priekšā un aizmugurē nodrošina lielisku redzamību visos laika apstākļos, iezīmējot skaidras gaismas līnijas uz ceļa un mijiedarbojoties ar apkārtējo vidi. Zem priekšējiem lukturiem papildus izvietotas divas gaismas zonas ar aptuveni 250 LED diodēm, kas ļauj projicēt plašu spektru grafisku zīmju uz ceļa.

Konceptuālā Audi e-tron Sportback elektrisko piedziņu veido viens elektromotors uz priekšējās un divi uz aizmugurējās ass, kas darbina visus četrus riteņus un pārvērš šo Coupe par tipisku Audi quattro spēkratu. 320 kW jauda, kas īslaicīgi var pieaugt pat līdz 370 kW (503 ZS), ļaus attīstīt ātrumu no 0 līdz 100 km/h vien 4,5 sekundēs. Modeļa prototipa litija jonu akumulators aprīkots ar šķidrās dzesēšanas sistēmu un novietots zem salona grīdas starp asīm. Tas ļaus ar vienu uzlādes reizi nobraukt vairāk nekā 500 km. Akumulatora novietojums savukārt nodrošina automobilim zemu smaguma centru un nodrošina līdzsvarotu asu noslodzi – 52:48.

Audi e-tron Sportback konceptauto virsbūves dizains ietver Audi jauniem modeļiem raksturīgo astoņstūra viengabala radiatora resti ar izteikti horizontāli izstieptu formu, kas iespējams, pateicoties elektromotora darbības specifikai, tas ir - mazākam gaisa patēriņam. Virsbūves neatkārtojamo izskatu veido uz leju pagarinātais priekšējais pārsegs, priekšējie spārni, riteņu arkas, apgaismojuma sistēmas elementi un 23 collu riteņi. Prototips ir 4,90 metrus garš, 1,98 metrus plats un 1,53 metrus augsts ar 2,93 metru riteņu garenbāzi. Garuma ziņā tas ir līdzvērtīgs modelim A7.

Būtiski izcelt, ka Audi e-tron Sportback konceptauto ārējos atpakaļskata spoguļus aizvieto mazas kameras, kuras attēlu atveido uz durvīs ierīkotiem ekrāniem. Šī tehnoloģija garantē ne tikai uzlabotu aerodinamiku un samazinātu vēja radīto troksni, bet arī likvidēs tā dēvētās aklās zonas. Audi šo tehnoloģiju prezentē kā vienu no sērijveida versijās iekļautajiem risinājumiem.

Apvidus auto Audi e-tron quattro tirgū parādīsies 2018. gadā, savukārt Audi e-tron Sportback ražošana tiks uzsākta 2019. gadā. 

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Valūtu kursi

20.11.2017
Ienākt apollo.lv