Starp tiem, kas redzējuši pret SC vērsto antireklāmu, vienaldzīgo nav Video

Apollo
231 komentārs

Gandrīz trešdaļas jeb 29% Latvijas iedzīvotāju izvēli vēlēšanās neietekmētu tāda veida negatīvās politiskās reklāmas, kādas šobrīd izvērsusi partijas «Vienotība» Rīgas nodaļa pret partijas «Saskaņas centrs» galvaspilsētas pārstāvjiem, noskaidrots Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) veiktajā aptaujā.

Starp tiem, kas redzējuši pret SC vērsto antireklāmu, vienaldzīgo nav

Foto:Ekrānuzņēmums

Savukārt tikpat daudz iedzīvotāju – 29% – atzinuši, ka viņiem šāda veida reklāmas nepatīk, bet 11% iedzīvotāju uzskata, ka šīs «Vienotības» reklāmas ir ļoti labas un patiesas. Nedaudz mazāk – 10% –  respondentu atzīmējuši, ka šīs reklāmas ir labas, tomēr izteiktā oponentu nomelnošana  atgrūž.

«Starp tiem, kas redzējuši šīs pret «Saskaņas centru» vērstās «Vienotības» reklāmas, vienaldzīgo gandrīz nav – par tām ir ko teikt ne tikai šo partiju, bet arī citu politisko spēku atbalstītājiem, tieši tādēļ jāatzīst, ka šāda veida kampaņa ir ļoti drosmīga, tomēr to, ka tā dos cerētos rezultātus, es negribētu apgalvot tik pārliecinoši,» spriež SDTIC projektu vadītāja Laura Pētersone.

Viņa norāda ka vēlētāji Latvijā paši ir pietiekoši gudri, un viņiem jau ir izveidojies savs, neatkarīgs viedoklis par mūsu valsts politiskajiem spēkiem, tādēļ šāda veida reklāmas, lai arī, iespējams, ievērotas, tomēr lielu iespaidu uz izvēli vēlēšanās diez vai atstās. «Tomēr, vai tā patiešām būs, redzēsim, kad būs zināmi rezultāti,» saka Pētersone.

Atbildot uz jautājumu, vai plāno piedalīties pašvaldību vēlēšanās, lielākā daļa – 63% –  respondentu norādījuši, ka to darīs, 17% Latvijas iedzīvotāju šajās pašvaldību vēlēšanās neplāno piedalīties, bet 20% atzinuši, ka vēl nav par to izlēmuši.

Starp tiem, kas plāno piedalīties šajās pašvaldību vēlēšanās, tieši puse jeb 50% ir izlēmuši par ko balsos pašvaldību vēlēšanās, un tik pat daudz savu lēmumu par to vēl nav pieņēmuši. 

Aptauja tika veikta no 23. līdz 26.aprīlim, ar interneta starpniecību aptaujājot 1100 Latvijas iedzīvotāju no dažādiem reģioniem, vecumā no 18 līdz 66 gadiem. Šādas aptaujas SDTIC veic regulāri, reizi mēnesī apzinot iedzīvotāju noskaņojumu un attieksmi sabiedriski aktuālos un nozīmīgos jautājumos.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

24.11.2017
Ienākt apollo.lv